Skocz do zawartości

ciągłe problemy z Vectra2.0 -disel - czyżby pechowy zakup???

Rekomendowane odpowiedzi

Jakies 2 miesiące temu kupiłam Vectre '98 2.0 - combi - z kompisu i ciagle cos w niej nie tak - a chce zaznaczyc ze przed kupieniem bylam sprawdzac i na komputerze , mechanika i na przegladzie.

I tak - po jakims miesiacu przy 120-130 km - załącza sie kontrolka z blyskawica , pozniej poszedl werzyk od chlodnicy - wiec mi sie zagtowal - teraz zaczyna kopcic na czarno - chodz tego nie bylo - nio i w ostatn tydzien poszla wspoma - w sumie pewnie znow jakis werzyk - bo mi wyciekl plyn od wspomagania - w sumie w piatek jestem umuwiona do mechanika -ale przeraza mnie jakby co tydzien mialo sie cos psóć

p.s. i nie dawno wymienialm filtry i olej - wiec jak kopci to chyba trzeba bedzie raz jeszcze

Prosze o rade czy to normalne - czy poprostu zle trafilam

Pozdrawiam

[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 13:16 ]

zapomnialam dodac ze 180 tys. na liczniku - a tak bardzo pokochalam to auto

https://forum.opel24.com/topic/4990-ci%C4%85g%C5%82e-problemy-z-vectra20-disel-czy%C5%BCby-pechowy-zakup/

Gość adrianopelek

teraz zaczyna kopcic na czarno - chodz tego nie bylo - nio

p.s. i nie dawno wymienialm filtry i olej - wiec jak kopci to chyba trzeba bedzie raz jeszcze

Możliwe , że turbosprężarka ''pada''. :?

przekonany jestem ,ze raczej źle trafiłeś. A te nieszczelności mogą być spowodowane przegrzaniem silnika lub jego przebiegiem a auto mogło być przy picowane do sprzedaży.

az sie boje - co mi w czwartek powie mechanik - i oczywiscie ile mnie to bedzie kosztowac - w przypadku chlodnicy to byl sparcialy werzyk - pocieszam sie ze we wspomaganiu tez tak bedzie - zyje taka nadzieja - a co dalej??? - a tym bardziej ze sprawdzalam auto przed zakupem :?