Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

coż, z mechanikiem czasem jest jak z dentystą, jak trafisz na dobrego-to się go trzymaj.lewa str" dużo mniej nakręcona nakrętka"(czyli mowa o str nie ruszanej?)sprawdź to,jeżeli szpilka od amora nie ma otworu na imbus, to chwyć ją(kombinerkami poprzez kawałek blaszki z puszki po piwie,celem uniknięcia zarysowań szpilki,weź pomocnika ) w najwyższym miejscu tuż pod poduszką w nadkolu a kolega niech odkręca nakrętkę.jeżeli gwint będzie przekoszony to sprawdź nakrętkę czy jest drobnozwojna(czasem tylko wygląda na ok)

 

Strona ruszana też bo były wymienione poduszki z lewej i z prawej, z jednej strony jest nakrętka na klucz 19 a z tej co tak krótko wystaje 21, sprawdzałem czy jest dokręcona i jest na maxa, kołysalem autem góra dół i nie czuć żadnych puknięć, z tego co zauwazyłem szpilka jest grubsza od tamtej i nie są na ibmus tylko na klucz, czy moze być krótsza ta szpilka?

 

czy moze być krótsza ta szpilka?

jeśli amory nie były "parowane" a tym bardziej jeżeli są z rożnych firm,to wszystko jest możliwe nawet to, że auto przy hamowaniu może zachowywać się nie stabilnie.na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać :wink:

 

jeśli amory nie były "parowane" a tym bardziej jeżeli są z rożnych firm,to wszystko jest możliwe nawet to, że auto przy hamowaniu może zachowywać się nie stabilnie.na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać :wink:

 

Właśnie nie wiem takie autko kupilem teraz własnie biorę sie za nie i wszystko wychodzi, takze amorki mam do wymiany napewno !! Dzięki teraz wszystko jasne.

Edytowane przez adagor

 

Gość arturro-55

Fakt wymiany tylko jednego amortyzatora nie świadczy dobrze o sprzedającym.:cenzura:

Pytanie: czy wymiana była spowodowana zużyciem czy jakąś przygodą na drodze. Przy wymianie amortyzatorów sprawdź dobrze pozostałe elementy zawieszenia zwłaszcza wahacze czy nie mają jakiś dziwnych wgnieceń, odkształceń.

 

Fakt wymiany tylko jednego amortyzatora nie świadczy dobrze o sprzedającym.:cenzura:

Pytanie: czy wymiana była spowodowana zużyciem czy jakąś przygodą na drodze. Przy wymianie amortyzatorów sprawdź dobrze pozostałe elementy zawieszenia zwłaszcza wahacze czy nie mają jakiś dziwnych wgnieceń, odkształceń.

Tak jak mówisz kolego na wahaczu obydwie tuleje są do wymiany, stuka puka i koło przy ostrym skręcie w lewo , prawe kolo dostaje jakiś dziwnych wibracji, nie wiem dokładnie co jest grane ale juz zamówiłem komplet naprawczy na dwa wachacze w nastepnym tygodniu biore sie za wymianę tych tulej i sworzni.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności