Gość dasol Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam wszystkich. mam problem z zamuleniem auta i na zczytaniu na komputerze wyszedl niby blad EGR ale go wyczyscilem i dalej sie dziwnie zachowuje jakos... a pozatym ten blad P0400 to jest raczej ogolny podcisnienia niz wskazujacy jednoznacznie na EGR, przedstawie sytuacje... : otoz dzisiaj uwaznie przesledzilem zachowanie auta w dwoch sytuacjach a mianowicie... gdy kontrolka bledu zapali sie ( jak zapali sie po odpaleniu auta i chodzeniu na wolnych obrotach to juz nie zgasnie w czasie jazdy) tzn gdy jade z zapalona kontolka to auto przyspiesza slabiej niz zawsze ale do momentu az zalaczy sie turbina ok 1800 obrotów, pozniej czuc jak turbina daje moc i jedzie ale blad pali sie dalej. natomiast druga sytuacja to gdy przy odpalaniu auta i praca na wolnych obrotach nie zapali sie blad silnika auto spokojnie jedzie tez przyspiesza w miare rownomiernie poki nie dostanie kopa z turbiny przy 1800 obrotach i smiga natomiast jak stane gdzies na swiatlach czy skrzyzowaniu blad sie nie zapala a auto dostaje mula.... i dodam ze tylko na jedynce i gdzies do 2 -2500 tys obrotow pozniej tak jakby cos sie odblokowalo i smiga bez problemu, dodam ze nigdy nie zmulilo mi w czasie jazde na innym biegu poza jedynka, nie bylo sytuacji ze np. wyprzedzalem i nagle brak mocy czy jakos w czasie jazdy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50157-vectra-b-auto-zaczyna-mulic-blad-p0400/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodzio012 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Na turbinie masz zawór ze sztangą i podłączone podciśnienie, zobacz czy po odpaleniu ta sztanga jest naprężona, być może masz nieszczelność lub któryś z zaworków do wymiany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50157-vectra-b-auto-zaczyna-mulic-blad-p0400/#findComment-430998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sajukk Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Nie wiem czy można łączyć te przypadki ale miałem kiedyś podobnie tylko z tego co pamiętam błąd u mnie to PO410 no i też brak mocy itp. Zaden mechanik nie wierzył, że przez może tak się dziać przez EGR (oczywiście pompa, turbina przepływka) zainwestowałem w najtańszą sprawę czyli EGR i jak ręką odjął.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50157-vectra-b-auto-zaczyna-mulic-blad-p0400/#findComment-435446 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mark79 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 tak jak sajukk stawiam na zawór EGR. Jest tam zawór sterowany elektronicznie, i często w tych zaworach leci elektronika, wieć czyszczenie jego nic nie wnoisi. Na allegro są firmy które regeneruja te zawory, cena nowego spora chyba coś grubo ponad tysiąć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50157-vectra-b-auto-zaczyna-mulic-blad-p0400/#findComment-435743 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sajukk Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 , cena nowego spora chyba coś grubo ponad tysiąć. Na allegro kupiłem używany za 150 zł tylko trzeba dokładnie patrzeć jaki się ma bo są z koncówką plastikową i aluminiwą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50157-vectra-b-auto-zaczyna-mulic-blad-p0400/#findComment-435806 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.