Gość Fircyk81 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Witam ponownie szanowne grono! Borykam się dalej z problemem były błędy P0481 - Za słaby sygnał przekaźnika 2 wentylatora / obwód otwarty (04) - Obecny P0480 - Za słaby sygnał przekaźnika 1 wentylatora / obwód otwarty (04) - Obecny Za którymś razem błędy skasowałem , ale pewnie problem pozostał. 1.Po podłączeniu auta , wchodzę do silnik, testy cooling fan relay 1 cooling fan relay 2 cooling fan relay 3 o co tu chodzi, powinny się włączyć wentylatory czy to test przekaźników? -wentylatorów nie słyszałem 2.Wchodzę w moduł chłodzenia silnika, jest opcja power stage... można regulować prędkość wentylatorów, załączą się wentylatory na chwilę i po chwili się wyłączają, połączenie z modułem chłodzenia się wiesza(unhandled kw82 crc error detected), muszę wejść od nowa i test dalej możliwy. Jeśli pkt1 to test przekaźników to moduł chłodzenia jest uszkodzony, jeśli z poziomu silnika powinny załączać się wentylatory , to pewnie padnięty sterownik silnika. Zapewne już dawno bym wymienił moduł chłodzenia, jednak zwiódł mnie pewien elektronik i wskazał na sterownik silnika dołączam dane z bloków pomiarowych silnik Status zapłonu,Zał 12V Napięcie akumulatora,14.0 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 % Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny Przepływomierz powietrza,1.47 V Przepływomierz powietrza,31.5 kg/h Ciśniemnie ładowania,2.33 V Ciśniemnie ładowania,99 kPa żądanie ciśnienia ładowania,100 kPa Ciśnienie atmosferyczne,4.69 V Ciśnienie atmosferyczne,99 kPa Temperatura powietrza wlotowego,3.76 V Temperatura powietrza wlotowego,14 °C Temperatura cieczy chłodzącej,1.35 V Temperatura cieczy chłodzącej,77 °C Temperatura paliwa,33 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Ciśnienie oleju,Normalne Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),336 kPa Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Wykryto sys klim Rzeczywisty początek wtrysku,1.7 CA Masa paliwa,5 mg/suw Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),75.0 % Prędkość pompy,424 obr/min Prędkość silnika,859 obr/min Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr. Prędkość pojazdu,0 km/h Lampka kontrolna,Wył Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Temperatura zewnętrzna,1 °C Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny Moduł chłodzenia Kontrola obciążenia,Aktywny Stan opóźnienia,Nieaktywny Napięcie systemu,14.3 V Zacisk 15 - napięcie włączonego akumulatora (Zacisk 15),Aktywne 12V Zacisk 15A - napięcie włączonego akumulatora (Zacisk 15A),Aktywne 12V Sygnał pracy silnika,Aktywny Temperatura cieczy chłodzącej,80 °C Polecenie A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V Sprężarka systemu klimatyzacji,Nieaktywne 0V Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji,4.86 V Czujnik systemu klimatyzacji napięcie sygnału,0.61 V Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji ciśnienie obliczane,2.4 bar Źródło napięcia,14 % Wypychający motor dmuchawy napięcie powrotne,0.0 V Zasysający silnik dmuchawy napięcie powrotne,0.0 V Zewnętrzny opornik szeregowy napięcie powrotne,0.0 V Etap mocy,0 Wartość rzeczywista lampki kontrolnej,Wył Klima Identyfikator,06 Napięcie systemu,14.5 V Sygnał pracy silnika,Aktywny Prędkość silnika,840 obr/min Wejście ściemnienia oświetlenia zestawu wskaźników,0 % Sensor temperatury zewnętrznej,4 °C Sensor temperatury zewnętrznej,2.9 V Temperatura kabiny,1 612 °C Temperatura kabiny,2.9 V Sensor słoneczny nasilenie,4.8 V Obliczone obciazenie sloneczne,0 W/m2 Ogrzewanie dodatkowe,Nieaktywny Wyłącznik pokr. dachu,Otwarte Sygnal sprzezenia zwrotnego dmuchawy,0.58 V Położenie klapki mieszającej,80 % Połośenie klapki dystrybucji powietrza,160 ° Kalibracja klapki dystrybucji powietrza,Nieaktywny Położenie klapki recyrkulacji powietrza,Powietrze z zewn. Temperatura powietrza wylotowego nawiewu na nogi,640 °C Temperatura powietrza wylotowego nawiewu na nogi,1.1 V Temperatura wylotu powietrza we wnętrzu pojazdu,-2 355 °C Temperatura wylotu powietrza we wnętrzu pojazdu,0.9 V Żądanie systemu klimatyzacji,Wył Odcięcie A/C (System Klimatyzacji),Aktywne 12V Sygnal sprzezenia zwrotn. ogrzewanej tylnej szyby,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Dziękuję za sugestie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50947-b%C5%82%C4%99dy-0480-0481-wentylatory-modu%C5%82-ch%C5%82odzenia/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emilnovy Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Witam! czy udało się rozwiązać problem? u mnie jest to samo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50947-b%C5%82%C4%99dy-0480-0481-wentylatory-modu%C5%82-ch%C5%82odzenia/#findComment-450805 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fircyk81 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Tak, dałem radę... Klimatyzacja u mnie była wyłączona w kompie. Po włączeniu jej udało się skasować błędy i nic nie świeci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50947-b%C5%82%C4%99dy-0480-0481-wentylatory-modu%C5%82-ch%C5%82odzenia/#findComment-450865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.