Gość duch888 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam. Kilka dni temu posypał mi się silnik w moim tygrysie 1.4 16v 90 KM - c14xe. Siadła mi uszczelka pod głowicą, do tego mam do wymiany rozrząd bo jest na wykończeniu. Wiadomo jakie to koszty. Zastanawiam się czy opłaca się w to bawić. Do tego silnik mam strasznie zamęczony. Mam okazję kupić ten silnik http://moto.allegro.pl/silnik-opel-calibra-2-0-8v-115km-okazja-i2214611424.html - dokładnie ten z aukcji za 300 zł . Kumple mojego znajomego za za włożenie tego silnika wezmą ok 1000 zł. Nie znam się bardzo na tym a nie wiem czy ktoś nie chce mnie zrobić w wała. Opłaca się zakładać taki silnik? Nie mam kasy na c20xe. W grę wchodzi tylko naprawa mojego lub swap na tamten. Wiem, że c20ne to bardzo dobre silniki. Ale to silnik z calibry 92r. Czy będę z niego zadowolony? Według kolesi, którzy się tego podejmą nie muszę wymieniać kompa, sprzęgła, przegubów, skrzyni itp. Jakie jest Wasze zdanie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51636-c14xe-na-c20ne-op%C5%82aca-si%C4%99/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Według kolesi, którzy się tego podejmą nie muszę wymieniać kompa, bardzo ciekawe jak pojdzie 8 zaworowka na mapie od 16 zaworowki kolego oplacalnosc takiego zabiegu to ze tak powiem ''glupie pytanie'' zaden swap nie jest oplacalny w sensie finansowym tak samo jak wszelkie tuningi nigdy sie nie zwracaja jedyne co powoduja to szeroki usmiech na twarzy jak jest zrobiony z glowa a tematow podobnych jest od groma na forum poswiec chwile i je przeczytaj   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51636-c14xe-na-c20ne-op%C5%82aca-si%C4%99/#findComment-435468 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duch888 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Nie znalazłem tematu w którym dostałbym odpowiedź jak auto może śmigać po samej wymianie silnika bez kompa, skrzyni, przegubów itp Chodziło mi bardziej o opłacalność w sensie mechanicznym, czy duża różnica będzie między x14xe a c20ne Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez daro zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51636-c14xe-na-c20ne-op%C5%82aca-si%C4%99/#findComment-435509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 nie mozna okreslic oplacalnosci w ten sposob montujesz calkiem inny wiekszy silnik ktory ma wiele zalet jako jeden z najmniej awaryjnych w palecie opla   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51636-c14xe-na-c20ne-op%C5%82aca-si%C4%99/#findComment-435523 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duch888 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Właśnie dlatego się nim zainteresowałem. Ale z tego co Wiem, trzeba by wymienić też komputer, sprzęgło, skrzynię, przeguby, hamulce, zawieszenie i wiele innych rzeczy, a ktoś mi wciska, że to co mam w Tigrze seryjne poradzi sobie spokojnie z c20ne i wystarczy tylko wiązka silnika od c20ne. I chce wiedzieć czy to prawda czy nie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51636-c14xe-na-c20ne-op%C5%82aca-si%C4%99/#findComment-435559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 skoro twierdzi ze tylko wiazka to juz pisze farmazony bo skoro wiazka to i inne czujniki i inny komputer itd itp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51636-c14xe-na-c20ne-op%C5%82aca-si%C4%99/#findComment-435603 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.