Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Witam wszystkich. Potrzebuję pomocy. Spalił mi się silniczek od otwierania klapki obiegu wewnętrznego, spowodował zwarcie i po wymianie silniczka na dobry i tak nie działa bo nie dochodzi do niego prąd. Lampka przy włączniku też się nie zapala. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w skrzynce bezpieczników i są ok. Czy ktoś wie może czy jest gdzieś jakiś ukryty bezpiecznik, a jeśli nie to gdzie szukać przyczyny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5170-astra-ii-obieg-wewn%C4%99trzny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Czy ktoś wie może czy jest gdzieś jakiś ukryty bezpiecznik A może masz przekręcone na ogrzewanie szyby a w tej pozycji nie działa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5170-astra-ii-obieg-wewn%C4%99trzny/#findComment-312592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Niestety nie. W żadnej pozycji nie działa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5170-astra-ii-obieg-wewn%C4%99trzny/#findComment-312519 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Przerabiałem to samo u mnie w astrze tylko u mnie sie blokował silniczek, rozłożyłem ten cały mechanizm i wymieniłem silniczek na taki sam (tak mi się przynajmniej wydawało) i było wszystko ok ale tylko przez chwile wiec krótko się cieszyłem, po sprawdzeniu silniczka okazało sie że się nie spalił tylko przyczyna tkwi gdzie indziej tak jaj u Ciebie. Generalnie pomogła wymiana zestawu przycisków na konsoli środkowej, po jeggo rozłożeniu zobaczyłem, że ścieżki elektryczne były popalone więc kupiłem używany zestaw na szrocie za 20zł i do dzią wszystko śmiga! Musisz wymontować z konsoli środkowej te przyciski i zobaczyć jaki masz system i dopiero śmigać po szrotach (ewentualnie servisach opla co jest ostatecznością) bo są 2 różne systemy, u mnie przyciski są zintegrowane z pokrętłem predkości wentylatora, niepamiętam jak jest w tym drugim systemie. Mam nadzieję że pomogłem!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5170-astra-ii-obieg-wewn%C4%99trzny/#findComment-312494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Przerabiałem to samo u mnie w astrze tylko u mnie sie blokował silniczek, rozłożyłem ten cały mechanizm i wymieniłem silniczek na taki sam (tak mi się przynajmniej wydawało) i było wszystko ok ale tylko przez chwile wiec krótko się cieszyłem, po sprawdzeniu silniczka okazało sie że się nie spalił tylko przyczyna tkwi gdzie indziej tak jaj u Ciebie. Generalnie pomogła wymiana zestawu przycisków na konsoli środkowej, po jeggo rozłożeniu zobaczyłem, że ścieżki elektryczne były popalone więc kupiłem używany zestaw na szrocie za 20zł i do dzią wszystko śmiga! Musisz wymontować z konsoli środkowej te przyciski i zobaczyć jaki masz system i dopiero śmigać po szrotach (ewentualnie servisach opla co jest ostatecznością) bo są 2 różne systemy, u mnie przyciski są zintegrowane z pokrętłem predkości wentylatora, niepamiętam jak jest w tym drugim systemie. Mam nadzieję że pomogłem! A ja wlasnie dobralem sie do tego silniczka, u mnie obieg nigdy nie dzialal. Zdziwilem sie po odkreceniu silniczka kiedy zobaczylem, ze on dziala tylko tak ,ze kreci sie wkołko a po wcisnieciu przycisku od obiegu wewnetrznego to samo tylko w druga strone. czy to normalne, ze nie ma ogrnicznika ktory by go wylaczal w momencie zamknicia badz otwarcia klapki obiegu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5170-astra-ii-obieg-wewn%C4%99trzny/#findComment-296333 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Czyli silniczek działa ci prawidłowo. Generalnie między zestawem przycisków a tym silniczkiem jest jakiś układ który mierzy obciążenie tego silniczka i kiedy przekroczy pewną wartość (zamknie klapkę i nie może dalej się kręcić) to odcina napięcie, a jak wciśniesz przycisk to zamienia plus z minusem i silniczek kręci się w drugą stronę. Ale jeśli sprawdzałeś ten silniczek po wyjęciu go z tego pudełeczka z dźwigienką to może działać prawidłowo a jeśli zmontujesz wszystko do kupy to może się blokować cały mechanizm w środku tak jak u mnie. Sprawdź po złożeniu czy ta wajcha przekręca się od jednej pozycji do drugiej, bo jeśli sie zacina to do wymiany cały mechanizm, bo już ślimak w środku się wyrobił. Ja kupiłem na szrocie od octavi jest prawie taki sam tylko zamiast tej wajchy jest wielki tryb ale wystarczy podmienić, no i styki we wtyczce są w innych miejscach, ja zlutowałem bez wtyczki. Powodzenia!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5170-astra-ii-obieg-wewn%C4%99trzny/#findComment-296324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Z tego co wyczytałem na forum w podobnym temacie "Co wyłącza silniczek od obiegu wewnętrznego ?" nie ma tam żadnej elektroniki która mierzy wartość i po jej przekroczeniu odłącza napięcie. To jest nie prawda. silniczek ten cały czas pracuje (dostaje napięcie) poczytajcie temat Co wyłącza silniczek od obiegu wewnętrznego ? tam napisali prawdę o tym mechanizmie pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5170-astra-ii-obieg-wewn%C4%99trzny/#findComment-282418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Czytaliśmy i wiemy o tym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5170-astra-ii-obieg-wewn%C4%99trzny/#findComment-282406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam w gronie niedziałających regulacji nawiewów Zbliża się lato więc wypadałoby zrobić tą regulację, żeby klima jakoś sensownie działała. W tej chwili mam ustawienie "ręczne" na zewnętrzny obieg. Co do fix'owania problemu to ja utknąłem dużo wcześniej niż Wy... Przyciski, kable, ścieżki... są raczej OK. Badałem multimetrem i na silniczek podawane jest napięcie +12V, a po przełączeniu -12V. Silniczek się mocno grzeje. Na początku kilka razy zatrybi, a potem cisza Udało mi się odkręcić tylko 2 śruby spośród 3 mocujących silniczek. Nie mogę dojść za chiny ludowe do tej z tyłu. Jest na tyle mało miejsca, że mieści mi się tylko końcówka wkrętaka i przejściówka... Chyba jedyną opcją jest dostęp po wymontowaniu schowka? A może da się coś jeszcze zdemontować albo jakoś odwrócić tą cała obudowę do której silniczek jest przykręcony? Wielkie dzięki za info... aha... mój silniczek wygląda jak ten: http://www.fotosik.pl/pok...8ca935f066.html ... kilka dni później ... Udało się... Po prostu wyciągnąłem silniczek bez odkręcania tej trzeciej śrubki. Te oczka po prostu nie są zamknięte. Już przykręciłem nowy zaqpiony ze zniżką w intercarsie za 82 zyla. Stary miał spsuty silniczek, uszkodzona szczotka czy coś, no i te zębatki plastikowe się zacinały... Nowy hula jak ta lala Teraz czas na testy klimy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5170-astra-ii-obieg-wewn%C4%99trzny/#findComment-180462 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.