Gość astra 1988 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Witam Zacznę od tego że w tamtym miesiącu zostały wymienione przewody twarde hamulcowe przód . Rano samochód pojechał na warsztat wspomaganie działało igiełka nic a nic nie piszczało ciche jak "makiem zasiał" nawet przy maksymalnych skrętach, po południu tego samego dnia po wymianie owych przewodów i amortyzatorów przednich wsiadam do astry i pisk wspomagania na dodatek trzepie kierownicą jak by wspomaganie nie wydalało. Silnik wspomagania cały czas słychać a przy skrętach piszczy i wyje. Nie wiem czy to mogli mi zrobić mechanicy i pompę wspomagania uszkodzili, czy może elektrykę przebili. Zauważalne jest też to że na postoju przy prawie maksymalnym skręcie oprócz dużych wibracji kierownicy i pisku światła przygaszają jedynie jak się przygazuje to światła nie mrygają. Pompa TRW elektryczno- hydrauliczna. Czy ktoś ma jakieś pomysły od czego zacząć i jak samemu dość co się stało, bo na mechaników co są koło mnie już nie liczę jedno naprawią drugie popsują Posiadam Astrę G z 1998R. Silnik benzyna plus Gas, 1,6 8v   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51754-problem-z-wspomaganiem-po-wymianie-przewod%C3%B3w-hamulcowych/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Ja bym zaczął od sprawdzenia poziomu oleju, sprawdź też przekładnie czy nie ma widocznych uszkodzeń.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51754-problem-z-wspomaganiem-po-wymianie-przewod%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-436086 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość astra 1988 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Olej czysty, świeży dolewany po sam korek org. zakupiony w ASO Opel, Jeśli chodzi o przekładnie i jej sprawdzenie co masz dokładnie na myśli   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51754-problem-z-wspomaganiem-po-wymianie-przewod%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-436139 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek2812 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 oleju powinno byc do kreski oznaczonej na zbiorniku,nie pod sam korek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51754-problem-z-wspomaganiem-po-wymianie-przewod%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-436160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość astra 1988 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Pod korkiem jest przyczepiony patyczek, jak jest końcówka jego zamoczona to znaczy że jest dosyć płynu:) wiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51754-problem-z-wspomaganiem-po-wymianie-przewod%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-436167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zobacz czy nie są pozaginane przewody, Jeśli chodzi o przekładnie i jej sprawdzenie co masz dokładnie na myśli Czy nie są zagięte przewody, przerwane osłony, wygięcia. Wszystko to co nieumyślnie można uszkodzić. Być może jest to zbieg okoliczności, po prostu zużyła się i należy ją wymienić lub zregenerować. Poczytaj to http://maglownice.polskareklama.pl/maglownica/przekladnia-opel-astra-g.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51754-problem-z-wspomaganiem-po-wymianie-przewod%C3%B3w-hamulcowych/#findComment-436680 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.