Gość corsa c 1.7 dti Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Witam. Chciałbym się dowiedzieć co o tym sądzicie. Otóż tak jak w tytule problem dotyczy opla vectry c 2.2 dti z 2003 roku. Problem polega na tym, że przy odpaleniu silnik pracuje nie równo. dodatkowo świeci się sewis (auto z kluczykiem). błąd jaki jest dotyczy przepustnicy. Problem po rozgrzaniu delikatnym silnika znika. Serwis cały czas się świeci po odpaleniu. Co robić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52076-vectra-c-22-dti-2003-rok/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 usunac usterke ktora wskazuje komputer diagnostyczny czy to takie nielogiczne ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52076-vectra-c-22-dti-2003-rok/#findComment-437685 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 http://forum.opel24.com/topic/8181-Signum-22-DTI-zapalony-check-traci-obroty-i-silnik-gasnie/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52076-vectra-c-22-dti-2003-rok/#findComment-437690 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość corsa c 1.7 dti Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 poszukałem przyczyny i znalazłem. Zdjąłem pokrywę silnika i zobaczyłem, że kostka od elobau nie jest podpięta. podpiąłem i odpaliłem samochód i tak jak już na forum opisane obroty nie przekraczają 3 tys. Zaś gdy kostka odpięta obroty wchodzą na maksa. Teraz mam pytanie. W przypadku gdy kostka jest odpieta i samochód pracuje w trybie awaryjnym to następuje duży spadek mocy tak jak w przypadku odpięcia kostki od przepływomierza (wówczas samochód pracuje w trybie awaryjnym)? Proszę o odp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52076-vectra-c-22-dti-2003-rok/#findComment-437924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 tak jak kolega Gawlak napisal, podlacz pod komputer i on ci prawde powie. Jak nie chcesz kasy wydawac w ASO, skontakuj sie z kims z oddzialu moze-na pewno ktos posiada op-coma. po drugie nawet jesli to ten czujnik przepustnicy, to czytalem gdzies na forum chyba VKP PL, ze da rade go wyprogramowac. ale tu pewnie musialbys gdzies zadzwonic do jakiegos warsztatu od tuningu chocby diesla.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52076-vectra-c-22-dti-2003-rok/#findComment-438013 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość corsa c 1.7 dti Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 problem rozwiązałem. i kontrolka serwisu zgasła. rozciąłem potencjometr przepustnicy i przelutowałem wszystkie pikny. teraz juz jest ok;)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52076-vectra-c-22-dti-2003-rok/#findComment-439886 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.