Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Witam.Musze wymienić rolke napinacza w zafirce 2.0 dti z klimą i mam pytanie czy są jakieś problemy przy wymianie-ponoć założanie i ponowne przykręcenie całego napinacza z elementem tłumiacym jest trudne. Jak mocno trzeba napiąć pasek,czy ten element tłumiący też trzeba wymienić.I czy w tej cześci tłumiącej jest olej bo jest on zawilgocony wokół tej osłony gumowej.Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5230-napinacz-paska-wieloklinowego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Jak mocno trzeba napiąć pasek,czy ten element tłumiący też trzeba wymienić Rolka napinacza można wymienić osobno Ale praktyczniej razem z siłownikiem koszt niewiele drożej a spokój na następne 200tyś .Najlepiej abyś poczytał instrukcje ponieważ nosi się to z wyciągnięciem alternatora Dolnej osłony silnika oraz kolanka cieczy chłodzącej Więc Jest to trochę pracy Napinacz sam reguluje napięcie paska więc nic tam zle nie zrobisz http://www.opel-shop.pl/images/paski/napinacz.pas.1340530.jpg Cena 170żł całość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5230-napinacz-paska-wieloklinowego/#findComment-312136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Odpusc sobie i wymien sama rolke koszt 50-60 zl i mniej roboty. Na gowke sroby rolki nakladasz klucz (chyba 13) i zwalniasz naciag paska i zdejmujesz pasek. nastepnie tym samym kluczem odkreca sie srube i demontuje rolke. nastepnia zakladasz nowa dokrecasz zakladasz pasek i jest ok. Jedyny mozliwy problem, to moj opis dotyczy silnikow benzynowych ecotec.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5230-napinacz-paska-wieloklinowego/#findComment-311735 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 26grisza Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Witam serdecznie,dolaczajac sie do tematu czy jest mozliwosc wymiany samego łozyska w rolce paska wielorowkowego bo chyba ona pracuje na lozysku.Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5230-napinacz-paska-wieloklinowego/#findComment-294022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI, TZN DA TO SIE WSZYSTKO ALE NA WLASNA ODPOWIEDZIALNOSC, ROLKI WYMIENIA SIE NA NOWE , zawsze http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif tak samo jak przy wymianie rozrzadu pada pytanie czy zmieniac rolki czy tylko pasek, jak sie zmienia rozrzad to kompletnie a nie po kosztach na sztuke bo wtedy zatrze sie nam roleczka i po ptakach. tak samo bylo by wymieniac lozysko w rolce, drugi raz juz sie go tam nie wlozy tak jak zostalo wlozone fabrycznie, stad tez brak takowych lozysk w sprzedazy jako czesci samochodowych i pozostaje jedynie sztukowka i szukanie dbieranie lozysk uniwersalnych.. -samorobka nie polecam, znam wiele przypadkow gdzie padalo pozniej " cholera czlowiek uczy sie na bledach"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5230-napinacz-paska-wieloklinowego/#findComment-294021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 26grisza Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Wielkie dzieki za rade.Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5230-napinacz-paska-wieloklinowego/#findComment-294018 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.