Skocz do zawartości

Corsa B Nie odpala na zimnym silniku


Gość Mateo91lw

Rekomendowane odpowiedzi

Gość opermon

Jeżeli masz monowtrysk, a tak wnioskuję z opisu to nie przeprowadzisz adaptacji przepustnicy. Podpinając pod kompa mechanik może ewentualnie posprawdzać czy nie ma błędów i działanie np silniczka krokowego, potencjometra przepustnicy itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateo91lw

wiec co mam zrobić? ] i tak juz nie mam siły wiec oddałem do mechanika zobaczymy co On powie na to :) niek skasuje te 5stówek ale zrobi porządnie bo w mieście n ie moge zaparkowac nawet ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marti82

Mam nadzieję że mechanik do którego oddałeś auto jest ogarnięty i zrobi co powinien zrobić ale bez naciągania cię na koszta!, bo co z tego że powymienia ci to czy tamto i weźmie kase za wymianę! jak chwilę później jak zdążysz od niego wyjechać problem wróci!, ale mam nadzieje że masz dobrego i uczciwego magika!! i auto zostanie uleczone!! 3mam kciuki :spoko:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateo91lw

jest tak podjechałem na komputer i pokazał uszkodzony zawór EGR . usterka czujnika wału korbowego i masa innych jakiieś cztery coś z usterka biegu jałowego przepustnicy i coś tam jeszcze. skasował mi za to 60 zł . byłem u dwóch mechaników i żaden nie wie skąd zasysa powietrze no szlag mnie trafia z Nimi;/ obroty dalej szaleją . silnczek krokowy według komputera jest wporządku . nie wiadomo skąd ciągnie powietrze. wszystkie przewody uszczelnione i sprawdzone, uszczelkie też wymienione i użyty został silikon ... nie wiem co z tym robić. kupić nowy silnik ? rozważałem opcje sprzedaży, ale przyjdzie kupiec zechce odpalić a On nic i kaput ;/ to tyle jak narazie. znowu oddałem dla mechanika żeby wszystko posprawdzał. jutro dowiem się czy problem został rozwiązany;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marti82

Czyli tak! Zawór EGR do wyczyszczenia! chyba że elektrozawór nie działa i grzybek nie klepie to 600zł za nowy lub jakieś 150-200zł za używkę!, ale mam nadzieję że twój jest jeszcz sprawny i trzeba go tylko dobrze wyczyścić!!, powietrze może ci zasysać właśnie przez EGR-a może uszczelka puściła ale nie jestem pewien!, dalej czujnik wału korbowego do wymiany ale na oryginał Boscha a nie zamiennik bo po 2 miesiącach znowu będą się cyrki dziać!, sprawdź przepływomierz!, czujnik cieczy chłodzącej! ale najważniejsze pogarnij temat z EGR czyli musi zostać w 1 miejscu wyczyszczony!! no i musisz wymienić ten czujnik wału korbowego!! i zobaczysz wówczas jak jest poprawa!, jak by nic to nie pomogło sprawdź przepływomierz i czujnik cieczy chłodzącej!!, 60zł za wpinkę i diagnozę to standard :wink: przynajmniej wiesz co się dzieje i dlaczego i co zrobić aby naprawić :roll:

Edytowane przez marti82

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateo91lw

wiem że na pewno EGR i czujnik położenia wału. sonda pracuje prawidłowo. czujnik temperatury także... wszystko sprawdzane przez elektryka i na komputerze. uszczelki wymienione wszystkie na nowe. jutro mechanik wymieni uszczelki pod kolektorem ssącym jak to nie pomoże to nie wiem dalej;/ e w tym samochodzie nie ma przepływomierza:)

okej dzisiaj przyprowadziłem auto od mechanika wszystko pięknie odpala na dotyk, iskre wszstystko spooko, postał cały dzień i nie pali. rozładowałem 3 akumulatory i nic. odpala na pych. o co chodzi!? pomóżcie ludzie :)

Edytowane przez Mateo91lw

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marti82

wiem że na pewno EGR i czujnik położenia wału. sonda pracuje prawidłowo. czujnik temperatury także... wszystko sprawdzane przez elektryka i na komputerze. uszczelki wymienione wszystkie na nowe. jutro mechanik wymieni uszczelki pod kolektorem ssącym jak to nie pomoże to nie wiem dalej;/ e w tym samochodzie nie ma przepływomierza:)

okej dzisiaj przyprowadziłem auto od mechanika wszystko pięknie odpala na dotyk, iskre wszstystko spooko, postał cały dzień i nie pali. rozładowałem 3 akumulatory i nic. odpala na pych. o co chodzi!? pomóżcie ludzie :)

 

Odpalił na dotyk!! ale na ciepłym motorze nie dziwie się :rotfl: !, ile wzioł mechanik? za robotę? i co zrobił? co wymienił??, czujnik wału został wymieniony? co z EGR-em? został wyczyszczony? wymieniony? czy EGR nie ruszony jaki był taki jest!?, czujnik wału jest taki jaki był czy wymienił na oryginal Boscha? czy wyczyścił tylko i myśle że to pomogło może pomóc! a masz tam u siebie w aucie takie coś jak czujnik Halla? jak masz to sprawdź go!!

 

jak chcesz żeby ci auto zaczeło chodzić to weź do siebie co wcześniej napisałem!, wszystko masz napisane :kroli:

Edytowane przez marti82

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateo91lw

to tak: powymieniał mi wszystkie uszczelki bo lewe powietrze ssało i przez to wariowały obroty. zawór EGR nie był ruszany z tego co wiem. za robote zgarnał prawie 200zł co mnie strasznie wq bo nic nie zrobił;/ ja nie mam czujnika halla tylko czujnik położenia wału korbowego i znajduje się On przy Kole zamachowym przy tych zębatkach z gumy:) nie wiem może On coś szwankuje? spróbuje dorwać coś na szrocie na podmiane, miałem wczoraj taki przypadek że odpaliłem Go na pycha i przez kilkjanaście sekund chodził na dwie świece a potem właczyły się kolejne dwie. przy odpalaniu nie ma iskry na dwóch świecach. może cewka? hmmmm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marti82

Cewka to jedno a czujnik położenia wału to drugie!, wcześniej napisałem że masz go do wymiany ale pierw trza to sprawdzić! ale jestem przekonany że będziesz musiał go wymienić!, no właśnie wymienił uszczelki i 200zł przytulił!, jak egr-a nie ruszał czyli jest taki jaki był to nie spodziewaj się wielkiej poprawy w kulturze pracy silnika! EGR musi zostać wyczyszczony!! musi być sprawny i ewentualnie zaślepić (zaślepka nie może być z blachy tylko z termoizolacyjnego tworzywa odpornego na wysokie temperatury!!) możesz znaleźć w alle.... koszt jakieś 30zł + przeyłka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateo91lw

dobra już wszystko wiem. do Wymiany Był Czujnik Położenia Wału Korbowego. Teraz Odpala Na Dotyk. dziekuje wszystkim za jakał kolwiek pomoc. temat można zamknąć:)

Edytowane przez Mateo91lw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności