Gość Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 (edytowane) jak bys zakupil daj znac jak sie sprawuje Do końca tygodnia powinienem wiedzieć co i jak Ps Próby zakończone połowicznym sukcesem. Sprzęt wygląda dość solidnie , ale jest delikatny. Pierwszy problem pojawił się , kiedy końcówka została w cylindrze - trza dobrze dokręcić szczypcami końcówkę do węża , bo innaczej skończy się wbijaniem kołka w końcówkę , żeby ją wykręcić. Drugi (ważniejszy)- bezwzględnie spuścić powietrze z manometru ( i to nawet już przed wykręceniem końcówki). Ja się zapomniałem i wkręcałem wąż pod ciśnieniem . Efekt był taki , że było pufff i wywaliło końcówkę z zacisku węża.Inna sprawa , że zawór w/g mnie powinien być w zegarze , a nie na końcu węża (cały wąż zatrzymuje ciśnienie). Opaska zaciskowa obciera o gniazdo świecy ( nie można jej wkręcić) , drut nie trzyma - szukam warsztatu , który naprawia węże ciśnieniowe - u mnie nie mają takich małych szczęk ( fi ok 10 mm). Niestety nie wymyśliłem sposobu na sprawdzenie , czy manometr pokazuje prawidłowo ciśnienie , ale chyba jest ok. Czy mi się zakup opłacił? W tej chwili uważam , że tak , bo konieczne naprawy w tej chwili sprowadzają się do naprawy głowicy - pierwszy cyl poniżej normy , a próbę olejową zdążyłem zrobić( uszczelniacze , może coś z zaworami bo w pierwszym coś pukało przy pomiarze).I to chyba by było tyle. Edytowane 14 Czerwca 2012 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53463-nie-ciekawa-praca-silnika-14-8v/page/2/#findComment-444480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Baksters Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Mam podobny problem jak kolega z corsy podawał a mianowicie posiadam astre F 1.4 V8 z tym ze problem mam taki gdy odpale pierwszy raz auto na zimnym silniku wszystko jest ok obroty 800 równo pracuja natomiast po niedlugiej jezdzie tzn gdy silnik sie troche zagrzeje obroty zaczynaja falowac nawet spadaja do 500-set zalancza sie pomaranczowa kontrolka (check) i auto tak jakby zaczynalo zaciagac lewe powietrze poprostu je dusi.Jaka moze byc tego przyczyna?Powiem tak ze wymienilem niedawno swiece kable na nowe i z jakis miesiac temu mialem czyszczony silniczek krokowy(byl przykrecony tylko na jednej srubie)teraz juz jest prawidlowo zamocowany.Acha zapomnialem dodac ze ostatnio spuszczalem cale paliwo z baku i przy spuszczeniu ok 15 litrow paliwa wylecial sam syf ktory nie nadawal sie do dalszego uzytkowania.Czy moze to byc wina zasyfionych wtryskow czy poprostu mam zaslabe cisnienie na cylindrach?Prosze o kazda rade   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53463-nie-ciekawa-praca-silnika-14-8v/page/2/#findComment-489336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Baksters Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 @@Baksters,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53463-nie-ciekawa-praca-silnika-14-8v/page/2/#findComment-489573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Czy moze to byc wina zasyfionych wtryskow czy poprostu mam zaslabe cisnienie na cylindrach? Witam.Ja bym się rozejrzał za drugim krokowcem na podmianę i zczytał błędy jakie wyskakują , gdy świeci się kontrolka awarii .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53463-nie-ciekawa-praca-silnika-14-8v/page/2/#findComment-489586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Kolego Baksters myślę że wina nie leży po stronie wtryskiwaczy(a) ale można to sprawdzić, gdyby wina leżała po stronie wtryskiwaczów(któregoś z nich) motor kulał by od razu po odpaleniu! i było by to bardziej odczuwalne podczas pracy pod obciążeniem, jeśli po odpaleniu motor działa prawidłowo a po złapaniu temp. zaczyna szwankować to wina leży gdzie indziej, czyszczenie regulatora biegu jałowego nie zawsze pomaga ale myślę że to też nie jego jest wina, sprawdził bym czujnik położenia wału/czujnik wałka rozrządu, czujnik temp. cieczy chłodzącej - czujnik temp. silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53463-nie-ciekawa-praca-silnika-14-8v/page/2/#findComment-489657 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Kolego czujnik temperatury komputera gdy on siądzie to są takie objawy jak wymieniłeś komp głupieje i niewie czy silnik jest zimny czy ciepły koszt czujnika 25zł jest on wkręcony z tyłu w kolektor ssący   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53463-nie-ciekawa-praca-silnika-14-8v/page/2/#findComment-490118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Baksters Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 (edytowane) Czy za przerwe w obwodzie silnika moze odpowiadac czujnik temp.komputera?Dodam ze gdy przychamuje silnikiem po dluzszej jezdzie, obroty spadaja do 500-set auto jest mulowate i zapala sie pomaranczowa kontrolka <check>auto przechodzi w tryb awaryjny.Sprawdzalem na MID-zie i wyswietlil mi sie blad 171- zbyt uboga mieszanka przy pełnum obciążeniu.Czy jest to wina tego czujnika ? Edytowane 12 Czerwca 2013 przez Baksters   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53463-nie-ciekawa-praca-silnika-14-8v/page/2/#findComment-490854 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Baksters Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Czy za przerwe w obwodzie silnika moze odpowiadac czujnik temp.komputera?Dodam ze gdy przychamuje silnikiem po dluzszej jezdzie, obroty spadaja do 500-set auto jest mulowate i zapala sie pomaranczowa kontrolka <check>auto przechodzi w tryb awaryjny.Sprawdzalem na MID-zie i wyswietlil mi sie blad 171- zbyt uboga mieszanka przy pełnum obciążeniu.Czy jest to wina tego czujnika ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53463-nie-ciekawa-praca-silnika-14-8v/page/2/#findComment-491004 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 blad 171- zbyt uboga mieszanka przy pełnum obciążeniu Najczęściej przyczyną jest wadliwe działanie sondy lambda , choć nieszczelności wydechu przed lambdą też potrafią namieszać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53463-nie-ciekawa-praca-silnika-14-8v/page/2/#findComment-493424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.