Skocz do zawartości

cdti 110kw, po wymianie egr dalej muł na niskich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Łukasz83

Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem, miesiac temu zakupiłem signumka z 2004roku, silnik cdti 150ps (niestety z filtrem cząstek stałych). Problem dotyczy przyspieszania, samochód przed włączeniem turbiny zachowuje się jakby miał 75ps.. Wymieniełem zawór egr na nowy, wyczyściłem przepustnice (syf był straszny) sam nie wiem jak to jeszcze działało. Po wymianie przejechałem około 50km i dalej jest muł, nic się nie zmieniło :(. W związku z tym ma ktoś może jakiś pomysł co to może być? na komputerze błędów nie pokazało, również kontrolka "auto z kluczem" nie świeci. Wyczytałem na forum, że problem może być z listwą, która przy dodaniu gazu porusza się lewo/prawo, przy każdym z zaworków mam wycieki oleju :/. Z góry dziękuje za wszelką pomoc, pozdro.

 

Przeniosłem do Signum.

majq1

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/54220-cdti-110kw-po-wymianie-egr-dalej-mu%C5%82-na-niskich-obrotach/
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, chodzi o listwę klap wirowych. Jeśli wali Ci już tam olejem to najpewniej będziesz musiał wymienić kolektor. Ale spróbuj jeszcze wyczyścić Boost sensor.

 

Gość Łukasz83

Dokładnie, chodzi o listwę klap wirowych. Jeśli wali Ci już tam olejem to najpewniej będziesz musiał wymienić kolektor. Ale spróbuj jeszcze wyczyścić Boost sensor.

 

 

Dzięki bardzo za info, ten czujnik wzrostu znajduje się po lewej stronie od zaworu egr (jakies 15cm)? jeżeli tak to próbowałem go odłączyć przy wymianie egr, ale ta wtyczka tak mocno siedzi, że nie dałem rady, a nie chciałem też jej urwać, dziś pokombinuje :), Kolego powiedz mi jeszcze czym najlepiej wyczyścić tą wtyczkę (benzyna ekstrakcyjna będzie ok)? pozdrawiam

 

Tak, boost sensor jest na lewo od EGR. Ja już czyściłem ze dwa razy i wtyczka wychodziła dosyć swobodnie. Jak podważysz to żółte zabezpieczenie to poruszaj nią, musi wyjść. Czyściłem delikatnie małym pendzelkiem i benzyną ekstrakcyjną.

 

Gość Łukasz83

Tak, boost sensor jest na lewo od EGR. Ja już czyściłem ze dwa razy i wtyczka wychodziła dosyć swobodnie. Jak podważysz to żółte zabezpieczenie to poruszaj nią, musi wyjść. Czyściłem delikatnie małym pendzelkiem i benzyną ekstrakcyjną.

 

Tak myślałem , że chodzi o ten żółty pstryczek, dziś powalcze, dziś jeżeli zdążę podjadę podpiąć bryke pod kompa, zobaczymy co w trawie piszczy.. pozdro

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności