Gość Łukasz83 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem, miesiac temu zakupiłem signumka z 2004roku, silnik cdti 150ps (niestety z filtrem cząstek stałych). Problem dotyczy przyspieszania, samochód przed włączeniem turbiny zachowuje się jakby miał 75ps.. Wymieniełem zawór egr na nowy, wyczyściłem przepustnice (syf był straszny) sam nie wiem jak to jeszcze działało. Po wymianie przejechałem około 50km i dalej jest muł, nic się nie zmieniło . W związku z tym ma ktoś może jakiś pomysł co to może być? na komputerze błędów nie pokazało, również kontrolka "auto z kluczem" nie świeci. Wyczytałem na forum, że problem może być z listwą, która przy dodaniu gazu porusza się lewo/prawo, przy każdym z zaworków mam wycieki oleju . Z góry dziękuje za wszelką pomoc, pozdro. Przeniosłem do Signum. majq1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54220-cdti-110kw-po-wymianie-egr-dalej-mu%C5%82-na-niskich-obrotach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Dokładnie, chodzi o listwę klap wirowych. Jeśli wali Ci już tam olejem to najpewniej będziesz musiał wymienić kolektor. Ale spróbuj jeszcze wyczyścić Boost sensor.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54220-cdti-110kw-po-wymianie-egr-dalej-mu%C5%82-na-niskich-obrotach/#findComment-448174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz83 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Dokładnie, chodzi o listwę klap wirowych. Jeśli wali Ci już tam olejem to najpewniej będziesz musiał wymienić kolektor. Ale spróbuj jeszcze wyczyścić Boost sensor. Dzięki bardzo za info, ten czujnik wzrostu znajduje się po lewej stronie od zaworu egr (jakies 15cm)? jeżeli tak to próbowałem go odłączyć przy wymianie egr, ale ta wtyczka tak mocno siedzi, że nie dałem rady, a nie chciałem też jej urwać, dziś pokombinuje , Kolego powiedz mi jeszcze czym najlepiej wyczyścić tą wtyczkę (benzyna ekstrakcyjna będzie ok)? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54220-cdti-110kw-po-wymianie-egr-dalej-mu%C5%82-na-niskich-obrotach/#findComment-448180 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Tak, boost sensor jest na lewo od EGR. Ja już czyściłem ze dwa razy i wtyczka wychodziła dosyć swobodnie. Jak podważysz to żółte zabezpieczenie to poruszaj nią, musi wyjść. Czyściłem delikatnie małym pendzelkiem i benzyną ekstrakcyjną.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54220-cdti-110kw-po-wymianie-egr-dalej-mu%C5%82-na-niskich-obrotach/#findComment-448182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz83 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Tak, boost sensor jest na lewo od EGR. Ja już czyściłem ze dwa razy i wtyczka wychodziła dosyć swobodnie. Jak podważysz to żółte zabezpieczenie to poruszaj nią, musi wyjść. Czyściłem delikatnie małym pendzelkiem i benzyną ekstrakcyjną. Tak myślałem , że chodzi o ten żółty pstryczek, dziś powalcze, dziś jeżeli zdążę podjadę podpiąć bryke pod kompa, zobaczymy co w trawie piszczy.. pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54220-cdti-110kw-po-wymianie-egr-dalej-mu%C5%82-na-niskich-obrotach/#findComment-448186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.