Skocz do zawartości

opel 1.8 8v


Rekomendowane odpowiedzi

Gość smiledogg

Witam.

Mam problem ze swoim samochodem, otóż śilnik nie pracuje równo po dodaniu gazu.

Strzela w tłumik i filtr powietrza oraz wariuje obrotomierz.

 

Po wyminaie świec na NGK No.1 BUR6ET i Kabli NW na NGK No. RC-OP436(ASTRA 1.4i 1.8i) wszystko wróciło do normy (a nawet śilnik pracował o wiele lepiej i miał więcej mocy), ale po 5 km jazdy znów to samo.

 

Wymieniełem kopułkę i palec (styki w środku mocno wytarte) nma jakieś 350KM pomogoło ale znów to samo.

 

Nie wiem co robić może ktoś ma pomysł

 

Śilnik to 1.8 8v + LPG

Wszyskit czesci które kupowałem są nowe ze sklepu (nie kupowane na szrocie)

 

 

Samochód o jakim mowa to Opel Astra 1.8 8v 90KM 1992r

 

Główne objawy to:

 

Po dodaniu gazu auto strzela w tłumik albo kicha w filtr (częściej strzela w tłumik)

Obrotomierz wariuje i wyskakuje poza skale po lekkim dodanie gazu

Śilnik na wolnych obrotach działa ładnie i równo nic nie wskazuje że coś z nim nie tak (hehe)

 

A i najważniejsze nie ważne czy silnik pracuje na benzynie czy na LPG strzela tak samo.

 

Rozrząd nie dawno robiony bo pompa wodna mi padła to i przy okazji i rozrząd robiony był.

 

 

Jak bym czegoś nie dopisał a co miałoby pomóc dajcie znac i z góry dzięki za jaką kolwiek pomoc

 

 

Możliwe że był o tym wątek ale szukałem duzo czytałem ale konkretnie na to co stało sie z moim samochodem nic nie znalazłem(wogóle mało informacji można znaleść i silnikach 1.8 w astrze)

 

Sorki za jakiekolwiek błedy

 

Świece sprawne i kable bo zmieniałem od innego samochodu i bez zmian

Edytowane przez smiledogg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/54671-opel-18-8v/
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość smiledogg

Jeśli kogoś to intersuje, bądź bedzie miał podobny problem co ja to niech wie, że przyczyna mych kłopotów z astrą był czujnik położenia wału, a dokładniej to był przetarty kabel od tego czujnika. Po naprawie tego przewodu autko znów śmiga jak szalone

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/54671-opel-18-8v/#findComment-451420
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Możesz spróbować na odpalonym silniku zatkać we filtrze powietrza węższy wlot a mianowicie ten do którego doprowadzane jest ciepłe powietrze z kolektora jeśli pomoże to zawiesiła się klapka w środku. Możesz też posprawdzać podciśnienie (wężyk idący od serwa do kolektora ssącego). Jak nic nie pomoże możesz zobaczyć cały dolot od filtra powietrza po uszczelke przy kolektorze ssącym.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/54671-opel-18-8v/#findComment-453359
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności