Gość smiledogg Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 (edytowane) Witam. Mam problem ze swoim samochodem, otóż śilnik nie pracuje równo po dodaniu gazu. Strzela w tłumik i filtr powietrza oraz wariuje obrotomierz. Po wyminaie świec na NGK No.1 BUR6ET i Kabli NW na NGK No. RC-OP436(ASTRA 1.4i 1.8i) wszystko wróciło do normy (a nawet śilnik pracował o wiele lepiej i miał więcej mocy), ale po 5 km jazdy znów to samo. Wymieniełem kopułkę i palec (styki w środku mocno wytarte) nma jakieś 350KM pomogoło ale znów to samo. Nie wiem co robić może ktoś ma pomysł Śilnik to 1.8 8v + LPG Wszyskit czesci które kupowałem są nowe ze sklepu (nie kupowane na szrocie) Samochód o jakim mowa to Opel Astra 1.8 8v 90KM 1992r Główne objawy to: Po dodaniu gazu auto strzela w tłumik albo kicha w filtr (częściej strzela w tłumik) Obrotomierz wariuje i wyskakuje poza skale po lekkim dodanie gazu Śilnik na wolnych obrotach działa ładnie i równo nic nie wskazuje że coś z nim nie tak (hehe) A i najważniejsze nie ważne czy silnik pracuje na benzynie czy na LPG strzela tak samo. Rozrząd nie dawno robiony bo pompa wodna mi padła to i przy okazji i rozrząd robiony był. Jak bym czegoś nie dopisał a co miałoby pomóc dajcie znac i z góry dzięki za jaką kolwiek pomoc Możliwe że był o tym wątek ale szukałem duzo czytałem ale konkretnie na to co stało sie z moim samochodem nic nie znalazłem(wogóle mało informacji można znaleść i silnikach 1.8 w astrze) Sorki za jakiekolwiek błedy Świece sprawne i kable bo zmieniałem od innego samochodu i bez zmian Edytowane 28 Lipca 2012 przez smiledogg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54671-opel-18-8v/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smiledogg Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Jeśli kogoś to intersuje, bądź bedzie miał podobny problem co ja to niech wie, że przyczyna mych kłopotów z astrą był czujnik położenia wału, a dokładniej to był przetarty kabel od tego czujnika. Po naprawie tego przewodu autko znów śmiga jak szalone   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54671-opel-18-8v/#findComment-451420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość quba1 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Możesz spróbować na odpalonym silniku zatkać we filtrze powietrza węższy wlot a mianowicie ten do którego doprowadzane jest ciepłe powietrze z kolektora jeśli pomoże to zawiesiła się klapka w środku. Możesz też posprawdzać podciśnienie (wężyk idący od serwa do kolektora ssącego). Jak nic nie pomoże możesz zobaczyć cały dolot od filtra powietrza po uszczelke przy kolektorze ssącym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54671-opel-18-8v/#findComment-453359 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.