Gość sel Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Witam, jak w temacie check engine.. Zapala się zazwyczaj po wdępnieciu gazu do oporu, po czym auto przestaje reagować na pedał gazu, silnik pracuje. Wyłączenie oraz włączenie silnika i check znika, w komputerze nie zostają żadne błędy. X16XEL lub Z16XE 1.6 16v Błąd zarówno na benzynie jak i gazie także paliwo nie ma znaczenia. http://astra-3.pl/faults.php?id=1 - podobny przypadek, jednak u mnie konkretnie występuje po mocnym dodaniu gazu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54840-nietypowy-check-engine/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daro83 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 to podepnij do kompa na włączonym silniku, gdy check swieci i wtedy sczytaj błędy, napewno cos pokaze, ale dziwne ze jak pojawil sie "check" to komp nie zapamietuje błedu, powinien!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54840-nietypowy-check-engine/#findComment-451036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sel Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Też o tym myślałem ale mam problem taki że mój interfejs został w Holandii, a na kupno nowego mam czas do poniedziałku (Wrocław), później wyjeżdżam za granicę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54840-nietypowy-check-engine/#findComment-451040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sel Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Błędy odczytane metodą gaz hamulec: 0120: B0120 Obwód kontrolny przełšcznika pasa bezpieczeństwa #1 - usterka Zasilanie paliwem / powietrzem P0120 Czujnik położenia przepustnicy Silnik / napęd P0120 Przepustnica /czujnik połoSenia pedału /przełšcznik A - usterka Silnik / napęd P0120 Throttle Pos Sensor/Switch A Circ Error Silnik / napęd P0120 Throttle Position Sensor 1-2 Correlation B-017 Silnik / napęd P0120 Throttle Position Sensor/Switch A Circuit Malfunction Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit High Input B-017 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit High Input B-024 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit High Input B-029 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit High Input B-030 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit High Input B-031 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit High Input C-005 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Low Input B-017 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Low Input B-024 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Low Input B-029 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Low Input B-030 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Low Input B-031 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Low Input C-005 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Range/Performance Problem B-024 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Range/Performance Problem B-029 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Range/Performance Problem B-030 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Range/Performance Problem B-031 Silnik / napęd P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Range/Performance Problem C-005 Silnik / napęd P0120 TP System Performance Silnik / napęd 1550 B1550 Power Window Master Circuit Short To Ground Prędkość pojazdu oraz pojazd w spoczynku C1550 Replace Electronic Control Unit (ECU) C-002 Ogólne P1550 Electronic Throttle Control Engine Stop B-030 Silnik / napęd P1550 Electronic Throttle Control Engine Stop C-032 Silnik / napęd P1550 Electronic Throttle Control Forced Idle B-030 Silnik / napęd P1550 Electronic Throttle Control Forced Idle C-032 Silnik / napęd P1550 Electronic Throttle Control Power Management B-030 Silnik / napęd P1550 Electronic Throttle Control Power Management C-032 Silnik / napęd P1550 Electronic Throttle Control Reduced Power B-030 Silnik / napęd P1550 Electronic Throttle Control Reduced Power C-032 Silnik / napęd P1550 PSPS Out Of Self Test Range Silnik / napęd   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54840-nietypowy-check-engine/#findComment-451070 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 nie mow ze to wszystko wyskoczylo po wcisnieciu pedalow bo pomieszales bledy z roznych kategorii co do usterki z pedalem widac juz ze masz czujniuk pedalu i prawdopodobnie przepustnice do wymiany zacznij od czujnika po samych objawach mozna sie bylo tego domyslic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54840-nietypowy-check-engine/#findComment-451095 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sel Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Jedynie byłem w stanie odczytac mrugnięcia kontrolki. 10 - 1 - 2 - 10 1 - 5 - 5 - 10 - tak mruga 2x   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54840-nietypowy-check-engine/#findComment-451099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sel Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Nie mogłem edytować poprzedniego postu stąd wiadomość pod wiadomością za co przepraszam Mogę dodać jedynie że auto kiedyś miało lekkiego dzwona w przód od poprzedniego właściciela, trafiło do ASO tam tak poskładali z tego co wiem że pożal się panie Boże, auto gasło powyżej 3 tys obrotów, powyjmowali fabryczne części i powrzucali zużyte itp., salon niedługo po tym został zamknięty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54840-nietypowy-check-engine/#findComment-451101 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 mrugniecia pokazuja tylko i wylacznie bledy silnika wiec nei ma tu mowy o pasach czy szybach tylko o bledzie czujnika na pedale i bledzie przepustnicy ktora nie jest sterowana linka ale elektronicznie w tym momencie zaczyna sie od pierwszego bledu jaki wymrugalo czyli od czujnika nad pedalem a pozniej sie lapie za przepustnice masz z kim podmienic ?? tak by bylo najlepiej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54840-nietypowy-check-engine/#findComment-451113 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sel Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Dzisiaj pojechałem do miasta niedaleko, i w niektórych momentach go przegoniłem od 2 do 4 trzymany na wysokich obrotach, gaz w podłodze - zero problemów. W pon sprawdzę czujnik, ewentualnie przepustnica dopiero we wrześniu jak wrócę do polski.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54840-nietypowy-check-engine/#findComment-451123 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sel Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Przepustnica jest na bank sprawna, była podmieniana. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54840-nietypowy-check-engine/#findComment-451376 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.