Gość maniekk86 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Witam mój silnik wyzionął ducha ale chce mieć troszkę mocniejszy silnik zależy tez czy koszta nie będą za duże 1.8 to wtedy 1.6 , odnośnie swap wiem że mocowania silnika są te same skrzynie, pól osie itp. nie będę musiał wymieniać ale mam pytanie odnośnie komputera jak wsadzę silnik 1.8 to później nie będę miał problemu z odpaleniem go przez immobilizer a i czy klima będzie pasować żeby ja podpiąć bo tego odrazy nie doszukałem się nigdzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54913-swap-z16-16v-na-18-16v/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniekk86 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 mam jeszcze takie pytanie bo jednak nie wkładam 1.8, bo mam taki dylemat gościu co sprowadza silniki to ma na stanie od vectry b silnik z tym samym oznaczeniem co ja mam w swojej astrerce czy mocowania tego silnika będą takie same czy nie będzie żadnego problemu z zamocowaniem tego silnika do mojej astry ja mam 1.6 16v z16xe tamten silnik to samo tylko ze od vectry b   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54913-swap-z16-16v-na-18-16v/#findComment-452303 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janekW67 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Jeśli mocowania nie będą pasować,to przykręć je od starego silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54913-swap-z16-16v-na-18-16v/#findComment-452324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniekk86 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 no dobra ale to się wiąże z modyfikacjami a w to nie mam ochoty się bawić i wydawać kolejne pieniądze żeby znowu coś przerobić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54913-swap-z16-16v-na-18-16v/#findComment-452331 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Ja wkładałem do AG silnik z VB i nie było żadnego problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54913-swap-z16-16v-na-18-16v/#findComment-452358 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Wymieniasz tylko słupek więc mocowania zostają z Twojego silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54913-swap-z16-16v-na-18-16v/#findComment-452374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniekk86 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 niestety co się dowiedziałem to jednak ten silnik ma oznaczenie z16xel i teraz nie wiem czy go brać czy dalej szukać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54913-swap-z16-16v-na-18-16v/#findComment-452926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniekk86 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) jutro jedzie po kolejna dostawę to zobaczę czy będzie miał już ten silnik co potrzebuje też będę wdzięczny za odpowiedz co wyżej napisałem ale się spodziewam że raczej nie ale wole się upewnić Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez maniekk86   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54913-swap-z16-16v-na-18-16v/#findComment-452958 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 a wystarczy zapoznac sie z tym : Objaśnienia oznaczenia silnika Przykład: X 20 X E V (1) (2) (3) (4) (5) (1) Spełnianie norm czystości spalin: X - spełnia normy granicznej zawartości szkodliwych substancji w spalinach obowiązujące od 1996 roku (WE 96). (2) Pojemność skokowa: 20 - 2.0 dm3 (3) Stopień sprężania: G - poniżej 8.5, L - 8.5 .. 9.0, N - 9.0 .. 9.5, S - 9.5 .. 10.0, X - 10.0 .. 11.5, Y - powyżej 11.5. Uwaga. W przypadku silników wysokoprężnych litera "Y" jest opuszczana w oznaczeniu. (4) Układ zasilania: E - wtrysk wielopunktowy, Z - wtrysk centralny, D - silnik wysokoprężny. (5) Wykonanie: R - wyższa moc, L - niższa moc, T - doładowanie turbosprężarką, V - silnik bez doładowania. silniki z16xe i z16xel to ten sam silnik tyle ze L ma nizsza moc roznica moze byc np w oprogramowaniu u Ciebie wkladajac goly slupek nic sie nie powinno zmienic silnik powinien pasowac bez problemow   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54913-swap-z16-16v-na-18-16v/#findComment-452966 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniekk86 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) z16xel tez ma 101 koni tyle co mój nie mam daleko to podjadę z samym blokiem i zobaczymy czy to wszystko jest to samo ale jutro ma mi gościu napisać czy będzie miał tego co potrzebuje a i tak kupuje goły słupek Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez maniekk86 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54913-swap-z16-16v-na-18-16v/#findComment-452971 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.