Gość pele37 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Witam, mam problem z Astrą 2.0 dti, auto odpala normalnie bez wzgledu na temperature silnika, niestety po przekroczeniu 2000tyś obr. zapala się check i silnik traci moc, byłem na diagnostyce komp. pokazał błąd p1220, mechanik stwierdzł usterkę mechaniki pompy,zatarty tłoczek przestawiacza, odkręcił z boku pompy zaślepke i ruszył tłoczkem teraz pracuje bardzo lekko w pełnym zakresie, mimo tego silnik zachowuje sie tylko troszeczke lepiej ale nie wiele.Nowym objawem jest to że czasami check nie gaśnie po przekręceniu stacyjki w pozycję start,dopiero po paru próbach i co dziwne auto nie gaśnie w chwili obrucenia kluczyka w stacyjca, a pracuje jeszcze przez 2-3 sek. pomimo że kontrolki na desce gasną.W firmie która zajmuje się takimi pompami, powiedzieli że to nie wina elektroniki pompy, tylko zatartego tłoczka i że zrobią to cena 1300zł, ale skoro on porusza się bez najmiejszych oporów to czy napewno będzie jego wina?? Nie chciał bym wyrzucic kasy w błoto, może ktoś miał podobny przypadek, proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54932-problem-z-pomp%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Poczytaj http://www.google.pl/cse?cx=partner-pub-9700144528837817%3A4pg0z23d124&ie=ISO-8859-2&q=p1220&sa=Szukaj+w+Opel24&siteurl=forum.opel24.com%2Ftopic%2F54932-Problem-z-pompa%2F&ref=forum.opel24.com%2Flogin.htm%3Fsid%3D5255b9e6e02c396dd7c7681521e2b3c0&ss=#gsc.tab=0&gsc.q=p1220&gsc.page=1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54932-problem-z-pomp%C4%85/#findComment-451502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pele37 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Tak, zanim napisałem ten temat przeczytałe chyba wszystko o błedzie p1220, ale wszędzie jest o zatartym tłoku przestawiacza, a u mnie pracuje on bez najmiejszych oporów, po powrocie od mechanika sam osobiście sprawdzałem i żeczywiście pracuje lekko, a może ja żle rozumiem co to znaczy zatarty, jeszcze to że po tym zabiegu z tłoczkem auto nie gaśnie od razu,czy to może byc uszkodzenie tego zaworu na dole pompy i regeneracja tłoczka nic nieda?Dzieki za zainteresowanie, pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54932-problem-z-pomp%C4%85/#findComment-451510 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nash Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Cześć, ja mam to samo w 2.0 DTI. Objechałem 5 serwisów/warsztatów najlepszych wg. opinii na śląsku(m .in Sosnowiec, Naftowa; Katowice, Ceglana) i każdy powiedział mi to samo. Uszkodzona jest mechanika pompy, pompa daje za mało dawki/masy paliwa do silnika bo jest już na wykończeniu. Miałem błedy p1220, czasami p1630. Pompe wykręcam sam i zawoże osobiście do serwisu BOSHa do Kobióra gdzie regenerują całkowicie elektronicznie i mechanicznie za 2200zł. Polecam zrobić tak samo o ile mieszkasz na Ślasku. Warsztaty liczą sobie za naprawe 3500zł, a i tak wszystkie zawożą pompy do Kobióra lub Piekar Śląskich Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54932-problem-z-pomp%C4%85/#findComment-452107 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba26 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam, proszę o poradę. Właśnie wróciłem z wakacji w Chorwacji, które nie były zbyt udane... samochód stanął ponieważ uszkodzeniu uległa elektronika pompy wtryskowej. Nagle podczas jazdy silnik zgasł. Potem udało mi się go odpalić i przejechać może ze sto metrów po czym silnik znowu gasł. Tak trzy razy. Potem już w ogóle nie startował. Za naprawę skasowali mnie 400 euro. Auto przejechało 1200 km i silnik pracuje normalnie. Kiedyś dużo czytałem n/t awari pompy i doczytałem że elektronika pada bo mechanika nie wydala. Silnik to 1.7 DTI 75 km, 172 tyś przebiegu (udokumentowany). Co w takiej sytuacji zrobić? Dodam jeszcze tyle ze podczas gdy auto nie odpalalo metodą nożną wybijało błąd p 0251. Żadnych szczegółów nie znam. Cieżko bylo mi sie porozumiec z Chorwatem, który ani me ani be w innych jezykach zapytalem sie go jedynie czy dojade do domu to z tego co zrozumialem to powiedzial ze na tej pompie nie zrobie 1000 km tylko jeszcze 100 000 tyś. Ile w tym prawdy zobaczymy. Chcialbym jedynie zapobiec takiej awarii jaka mnie spotkala, nerwów co niemiara   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54932-problem-z-pomp%C4%85/#findComment-452139 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matej Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam, Ja właśnie jestem po regeneracji pompy boscha vp29 w serwisie boscha za 3100zł... Z szybkiej kalkulacji wynika mi że w sumie zaoszczędziłeś na regeneracji pompy jeśli to rzeczywiście była regeneracja... ile czekałeś na samochód?? Objawy rzeczywiście masz jak przy padaniu pompy. Pytanie tylko czy naprawił Ci szybko sterownik pompy jakimś tranzystorkiem żebyś dojechać do domu, co trwa kilkanaście minut i na 100 000km napewno nie wystarczy, czy rzeczywiście zregenerował pompę co trwa przynajmniej kilka dni ( w moim przypadku 2 tygodnie bo czekali na części z niemiec... )? Tak naprawde dopuki jeździsz i nic autku nie dolega to nie ma Ci co radzić. Czy tranzystor był wymieniany możesz łatwo sprawdzić wykręcając sterownik i zaglądając pod jego wieczko. Nie da się wymiany tranzystora nie zauważyć. Edytowane 21 Sierpnia 2012 przez matej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54932-problem-z-pomp%C4%85/#findComment-453100 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.