Gość maciej687 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 (edytowane) to nie jest normalne, ze przewody robia sie gorace..termostat ma temp. Otwarcia 95 stopni, a przewody idace sa gorace jak diabli jak ma ponad 60 pare stopni, wiec termostat puszcza.chlodnica nagrzewa sie razem z silnikiem, wiec jak to wytlumaczyc inaczej? Co do ssania, nie powinno trwac tak dlugo. Usunąłem zbędny cytat, jak odpowiadasz na poprzedni post nie musisz dawać cytatu. majq1 Edytowane 16 Sierpnia 2012 przez maciej687   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/3/#findComment-452500 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej687 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Panowie i panie, prosze o szybka porade. Nie chce zakladac nowego tematu, wiec zapytam tutaj. Chcialem sam zmienic termostat, a ze nie moglem sie dostac do rury od chlodnicy(brak kanalu, nie ma spustu plynu w chlodnicy) to postanowilem odkrecic go bez spuszczania plynu. Zakrylem jakas folia to miejsce, ale chyba cos sie jednak przedostalo pod spod, albo do alternatora, albo nie wiem gdzie..jak dotknalem kleme do aku, to iskrzy. Nie wkladalem calej klemy. Czy jak tylko zaiskrzylo przy kontakcie z klemy z aku to moglo sie cos spalic, bo naprawde sieboje. Musze wezwac elektryka, ale wlasnie boje sie, czy juz cos nie padlo przez te iskrzenie. Prosze o szybka odp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/3/#findComment-452744 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Spokojnie Nie panikuj Może masz nalot na klemach albo luźny przewód (nie kontaktuje) i dlatego iskrzy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/3/#findComment-452761 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej687 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Chodzi o to, ze alternator mial na sobie plyn chlodniczy, wyczyscilem, ale to glikol, nie odparuje..po tym zaczelo iskrzec, wczesniej nie bylo problemu. Nie podlaczylem tej klemy, bo boje sie, ze sie zjara.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/3/#findComment-452763 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Nie Na klemie od aku możesz mieć (biały) nalot Przeczyść klemy i w aku tam gdzie je zakładasz Najlepiej szczotką drucianą Jak nie to to odłącz alternator i sprawdź czy też iskrzy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/3/#findComment-452764 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej687 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Wyczyscilem klemy i iskrzy. Alternatora nie mam jak odlaczyc, nie mam dojscia, ale cale przewody, zlaczka tluste. Bez elektryka sie raczej nie obedzie..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/3/#findComment-452797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 jak iskrzy ?? przy montazu klemy dodatniej zawsze iskra przeskoczy to normalka gorzej jak leci snop iskier jak przy szlifowaniu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/3/#findComment-452800 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej687 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) Ja zakladam kleme ujemna i iskrzy. Wczoraj w nocy jak tak sie robilo to iskrzylo jak wlasnie szlifowanie:p dzisiaj slabo iskrzylo, pozniej wcale przez chwile, sprobowalem pozniej i taka mocna byla ,ze lekko przyjaralo bolec od aku. Chyba ta zlaczka ma zwarcie, ale nie moge jej rozlaczyc.. Sprawdzilem, ta zlaczka od alternatora idzie do wentylatora,wyczyscilem benzyna ekstrakcyjna i dalej iskrzy;/ Chyba alternator ma spiecie.. Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez maciej687   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/3/#findComment-452806 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 A sprawdzałeś czy tak samo po odłączeniu alternatora ?? Da się odłączyć a nawet wyjąc od góry z pod maski   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/3/#findComment-452825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej687 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Ja tam nie widze dojscia.. Kabli nie widac, nic kompletnie, sruby mocujace sa od dolu..jak ktos ma jakis manual to bylbym wdzieczny. Ten samochod to chyba kobieta projektowala..zero dojscia Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/3/#findComment-452826 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.