Gość majq1 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Robiłem to 2 lata temu to dokładnie nie pamiętam ale nie było problemu A to manual Silnik Astry to nic w porównaniu z 3.0 V6 w Sintrze Tu trzeba się namęczyć czasem żeby do czegoś dojść   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/4/#findComment-452832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej687 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Dzieki wielkie za pomoc:) jutro sie moze okaze co to sie stalo. Mam pytanie odnosnie termostatu- wzialem ten nowy, co wg mnie przepuszcza i wsadzilem do wrzatka, tak zeby wklad byl zanurzony, a reszta otworow nie. Wsadzilem palec przez otwor i w srodku byla woda, wklad nawet nie drgnal. Zrobilem to samo na letniej wodzie i objawy te same. To znaczy, ze termostat jest caly czas otwarty, prawda?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/4/#findComment-452836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Na to wygląda Choć nie robiłem takiego eksperymentu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/4/#findComment-452842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Justyna Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Panowie i panie, prosze o szybka porade. Nie chce zakladac nowego tematu, wiec zapytam tutaj. Chcialem sam zmienic termostat, a ze nie moglem sie dostac do rury od chlodnicy(brak kanalu, nie ma spustu plynu w chlodnicy) to postanowilem odkrecic go bez spuszczania plynu. Zakrylem jakas folia to miejsce, ale chyba cos sie jednak przedostalo pod spod, albo do alternatora, albo nie wiem gdzie..jak dotknalem kleme do aku, to iskrzy. Nie wkladalem calej klemy. Czy jak tylko zaiskrzylo przy kontakcie z klemy z aku to moglo sie cos spalic, bo naprawde sieboje. Musze wezwac elektryka, ale wlasnie boje sie, czy juz cos nie padlo przez te iskrzenie. Prosze o szybka odp. Przestań grzebać przy tym układzie chłodzenia. Moje auto też trzyma ok 2 min na ssaniu, a po otworzeniu termostatu nagrzewa sie po ok 17 km do 90 stopni. Może to Cię trochę uspokoi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/4/#findComment-452867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej687 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) w takim razie tez masz cos nie tak- termostat otwiera sie po przekroczeniu swojej temp. Ok 88-95 stopni. U mnie chlodnica nagrzewa sie z silnikiem, wiec termostat puszcza. Jak u Ciebie ze spalaniem? Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez maciej687   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/4/#findComment-452873 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Justyna Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 No to przecież piszę, że po otwarciu termostatu. Mały obieg nagrzewa sie u mnie po jakims kilometrze, łapie 90 stopni, po czym otwiera sie termostat, temperatura spada do ok 85 stopni i dalej sie nagrzewa duży obieg w te 17 kilometrów. W moim aucie działa wszystko jak w zegarku , a pali powyżej 10l. A jak chcesz sprawdzić czy u Ciebie termostat działa , to na zimnym silniku złap rurę z małego obiegu, czyli przed termostatem i druga ręką tą, która idzie do chlodnicy i zobacz, która się pierwsza nagrzewa. O ile to wykonalne jest w Twoim aucie, bo w moim niestety nie jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/4/#findComment-452882 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej687 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) No to sprawdzalem tak, przeciez to napisalem i termostat puszcza,a jak widze, ze puszcza, to nie bede mowil, ze wszystko jest ok... Teraz kupilem i zalozylem niby verneta, ale naprawde to jest wahler, na wkladzie jest napisane wahler ,a z obudowy zfrezowali. Ale nie moglem sprawdzic, bo ten alternator dzisiaj elektryk bedzie i zobaczymy. Ale ze mnie glupek woda polala sie na pompe klimy;d wszystko dziala;p termostat wymieniony, raczej jest ok;p Edytowane 21 Sierpnia 2012 przez maciej687   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/4/#findComment-452922 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej687 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Na wymienionym termo mam tak: po ok 3km łapie 8o stopni, po ok 5 ma ok 88 stopni i koniec...jak wracałem z pracy, jezdzilem po miescie, po ok 2 km złapał te ok 87- 88 stopni(korki), ruszyłem, to spadło do ok powyzej 85 stopni i tak ciagle szaleje, podskoczy, zmaleje, ale nigdy nie ma 90 stopni, no chyba,ze stoje.Na tym co przepuszczał łatwiej bylo zlapac temp;p moze to czujnik zle podaje? wczesniej wenty wlaczyly sie jak mial ponad 95 , oczywiscie na postoju, przy probie termostatu, a teraz na tym mial ledwo ponad 90 i sie zalaczyly. Drugi problem: vmax to ok 150;/ wszystkie biegi kreci do ponad 6k,ale strasznie wolno sie wkreca, jak patrze na te filmiki z youtube, to u mnie gdzies polowe wolniej;d cewka widac wymieniana, czarny plastik, wiec chyba podróba, swiece tez ponoc zmienione..filtr powietrza nowy. nie patrzylem filtra paliwa, ani egr. jak go odpale, to wskakuje na wys obr, mimo wyczyszczenia przepustnicy. obroty lekko faluja.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/4/#findComment-453073 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 nigdy nie ma 90 stopni To się ciesz i nie kombinuj bo masz wszystko ok. Filmiki z youtube to sobie daruj Masz 1.6 więc rakiety nie zrobisz Ja megane 1.4 na autostradzie max 150 A jak jadę sintrą to co innego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/4/#findComment-453093 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej687 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Dobra, dzieki, to chlodzenie sobie daruje;) ale z tym muleniem mi sie nie podoba troche.. Jak ruszam, to zrywa od razu,ciezko ruszyc plynnie.. trzeba operowac gazem z czuciem. Wciska sie go, a on tak jakby mial luz jakis, bo powiedzmy dwa centymetry nie bierze, a pozniej od razu wskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54997-za-niska-temperatura-silnika/page/4/#findComment-453099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.