Gość RODI86 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam serdecznie proszę was o pomoc w moim Oplu astrze F TDS isuzu już od roku mam problem z elektryką a nikt mi nie może pomóc już trzeci akumulator pada postaram się dokładnie opisać wam usterkę za błędy przepraszam Chodzi o rozładowany akumulator każdego dnia po nocy dodam,że sprawdzane było z radiem i bez radia ta sama reakcja już trzeci aku siedzi w ciągu niecałego roku W załączniku dodam zdjęcia z przekaźnikami które nie wiem do czego są a napewno źle działają 1 pudełko z przekaźnikiem samochód stoi zgaszony i zamknięty a przekaźnik jest włączony 24h i nie wyłancza się wyciągam bespiecznik wyłącza się ale aku i tak rozładowany po nocy dodam że elektro włącznik od rozrusznika był mieniany na używany po regeneracji i gdy odłanczam cięki kabel od niego to przekaźnik też się rozłącza 2 pudełko z przekaźnikami dwoma też nie wiem od czego ale ta sama reakcja działa 24h po wyjęciu bespiecznika też rozładowany aku nie wiem do czego są te przekaźniki i co one załączają 3 Problem to światła często jak jade rozjaśniają się i ściemniają nie raz wrzystko tak mocno świeci aż mało się nie spali podświetlenie napięcie niby 14v czyli ok ale raz było nawet 18v   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55088-zwarcie-w-elektryce-roz%C5%82adowany-akumulator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 napięcie niby 14v czyli ok ale raz było nawet 18v Wymień regulator napięcia bo spalisz instalację. Poza tym z takim ładowaniem to kiedyś Ci akumulator wybuchnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55088-zwarcie-w-elektryce-roz%C5%82adowany-akumulator/#findComment-452399 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 (edytowane) już odkładam kase na nowy regulator bo do tanich on nie należy ale problem on nie rozwiąże z rozładowanym aku bo po niżej 13v na włączonym wrzystkim nie spada czyli ładuje cały czas Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez RODI86   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55088-zwarcie-w-elektryce-roz%C5%82adowany-akumulator/#findComment-452400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 niżej 13v na włączonym wrzystkim nie spada I to jest problem? Przecież napięcie ładowania nie powinno nigdy spać tak nisko. U mnie przy włączonych wszystkich światłach, radiu i klimatroniku spada max do 13,8V. odkładam kase na nowy regulator bo do tanich on nie należy Tak z ciekawości: ile koszuje taki regulator?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55088-zwarcie-w-elektryce-roz%C5%82adowany-akumulator/#findComment-452401 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 (edytowane) To u mnioe też jest tak około 13,7v naj niżej było chyba 13,4v chociaż jak wiadomo mierniki delikatnie oszukują a w jeździe to nie przeszkadza bo na wrzystkim włączonym nie jeżdże Więc problem jest dalej a co do ceny regulatora patrzyłem na allegro i pytałem w mechanicznym to cena wachała się od 100zł w zwysz nawet do prawie 200zł Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez RODI86   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55088-zwarcie-w-elektryce-roz%C5%82adowany-akumulator/#findComment-452418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gray Wolf Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Jeżeli w alternatorze jest zwarcie na diodach to tylko jego wymiana albo naprawa.Dać dobremu elektrykowi do sprawdzenia. Temat przerabiałem już w kilku innych pojazdach.Jeżeli akumulator był rozładowany do końca a ciepły alternator, przy zimnym silniku to wiadomo czemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55088-zwarcie-w-elektryce-roz%C5%82adowany-akumulator/#findComment-452547 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Alternator jest ok mieniałem stojan i sprawdzane były diody na alternatorze nie ma zwarcia odłączany był tyle razy na noc i tak aku padnienty był rano więc to nie to   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55088-zwarcie-w-elektryce-roz%C5%82adowany-akumulator/#findComment-452737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) mnioe też jest tak około 13,7v naj niżej było chyba 13,4v chociaż jak wiadomo mierniki delikatnie oszukują a w jeździe to nie przeszkadza bo na wrzystkim włączonym nie jeżdże Więc problem jest dalej mylisz się z tym, że nie przeszkadza, absolutnie minimalne napięcie ładowania to 13,9V (bez włączonych odbiorników) podkreślam "minimalne", jeżeli miernik pokazał Ci 13,4V (mierniki aż tak bardzo nie oszukują) to ewidentnie masz za małe napięcie ładowania, zrób najpierw porządek z tym - czyli z regulatorem/alternatorem. Edytowane 18 Sierpnia 2012 przez xflash   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55088-zwarcie-w-elektryce-roz%C5%82adowany-akumulator/#findComment-452740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 bez żadnych odbiorników pokazuje 14v a czy ktoś podpowie mi do czego są te dwie skrzynki z przekaźnikami i gdzie okablowanie z nich idzie może dojde co tam nie rozłącza   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55088-zwarcie-w-elektryce-roz%C5%82adowany-akumulator/#findComment-452976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 przepraszam, po odświeżeniu sobie informacji poprawiam się - napięcie ładowania powinno wynosić min 13,9V z obciążeniem lub bez, więc żadne tam 13,4V nawet z obciążeniem nie powinno mieć miejsca, a już nie wspominając o 18V - cud że aku nie wybuchł Co do skrzynek z przekaźnikami to w/g ksiązki "sam naprawiam..." puszka przy lewym nadkolu w 17td zawiera: przekaźnik podgrzewania paliwa, bezpiecznik 30 A podgrzewanie paliwa, bezpiecznik 60 A czas podgrzewania; a w 1.7D: przekaźnik podgrzewania paliwa, bezpiecznik 30 A podgrzewanie paliwa, bezpiecznik 60 A czas podgrzewania, przekaźnik czasu podgrzewania, Przekaźnik „szybkiego" biegu jałowego prędkości obrotowej. Natomiast puszka przy ścianie czołowej zawiera: Bezpiecznik 30 A spryskiwacz reflektorów wysokociśnieniowy, przekaźnik spryskiwacza reflektorów, przekaźnik sygnału dźwiękowego, bezpiecznik sygnału dźwiękowego /lub to co w poradniku Kacpra na samym dole: http://forum.opel24.com/topic/44526-Bezpieczniki-i-przekazniki-Astra-F/ Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55088-zwarcie-w-elektryce-roz%C5%82adowany-akumulator/#findComment-453013 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.