Gość roko Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) na razie mam att na 88 kroków,dół mniejszy jest ale nie mam jak sprawdzić (brak laptopa) jak otwiera się attuator przy obciążeniu? tu moze byc problem,bo jeżeli na wolnych mam 88 i na oscyloskopie jest prawie linia ciągła jest dobrze , to moze przy obciążeniu krokowy otwiera się za dużo ( np. wskakuje na 130 ) i pewnie jest "muł" :confused: ps.a jakbym mu zaptaszył opcję ,żeby nie roztwierał sie powyżej 10 przy obciążeniu?opcja skok do ATT do zadanej pozycji wyłączona zgodnie z zaleceniami Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez roko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55090-parownik-poprawnie-wyregulowanymimo-to-%C5%82apie-do%C5%82a/page/2/#findComment-453770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staly Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 na razie mam att na 88 kroków,dół mniejszy jest ale nie mam jak sprawdzić (brak laptopa) jak otwiera się attuator przy obciążeniu? tu moze byc problem,bo jeżeli na wolnych mam 88 i na oscyloskopie jest prawie linia ciągła jest dobrze , to moze przy obciążeniu krokowy otwiera się za dużo ( np. wskakuje na 130 ) i pewnie jest "muł" :confused: ps.a jakbym mu zaptaszył opcję ,żeby nie roztwierał sie powyżej 10 przy obciążeniu?opcja skok do ATT do zadanej pozycji wyłączona zgodnie z zaleceniami To musisz dalej rozkręcać na parowniku. Za duże widełki masz teraz na ATT. W tym przypadku silnik będzie wariował, ATT nie będzie nadążał z składem mieszanki bi nie będzie dawał rady szybko przymykać/odmykać przewodu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55090-parownik-poprawnie-wyregulowanymimo-to-%C5%82apie-do%C5%82a/page/2/#findComment-453776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roko Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) więc tak jestem po obserwacji pracy silnika attuator jest na poziomie ok 70 kroków(zadałem mu naukę) zarówno na wolnych jak i przy obciążeniu ,podejżewałem że przy wciskaniu gazu krokowy idzie ostro w górę,ale nic z tego ( czy to normalne ?) w całym przedziale pracy mieszanka oscyluje miedzy uboga a bogatą!! więc wszystko książkowo, a mimo to jest ten moment 1500 obr/min, gdzie słabo wchodzi na obroty ps. jakie parametry cutt-of najlepiej ustawić? Edytowane 1 Września 2012 przez roko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55090-parownik-poprawnie-wyregulowanymimo-to-%C5%82apie-do%C5%82a/page/2/#findComment-454181 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.