Gość Pawel1924 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam, mam 2 problemy: 1. Na przeglądzie kazali mi wymienić przewody hamulcowe metalowe na tyle. Czy można zrobić to samemu bez wyjątkowych zdolności? Jakie klucze potrzebne? Jakie największe problemy? Pewnie z odkręceniem... Czy oprócz przewodów muszę coś jeszcze wymienić co mogło skorodować? czy jest jakiś tutek? 2. Jak zlikwidować luz w lewarku skrzyni biegów? Przy okazji bym wymienił mieszek. Też by się przydał tutek, wiem że gdzieś kiedyś widzaiłem a teraz nie mogę znaleźć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55100-wymiana-przewod%C3%B3w-hamulcowych-i-luz-lewarka-skrzyni-bieg%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czejen Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 nawet nie wiem o jakie auto chodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55100-wymiana-przewod%C3%B3w-hamulcowych-i-luz-lewarka-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-452512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel1924 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Astra 2 1,7 DTI ISUZU HB, 4/5 drzwi. Rok 2000.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55100-wymiana-przewod%C3%B3w-hamulcowych-i-luz-lewarka-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-452525 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirecki1 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Co do pytania nr. 2 to może to Ci pomoże. Mój odnośnik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55100-wymiana-przewod%C3%B3w-hamulcowych-i-luz-lewarka-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-452847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koszal83 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Witam jeśli chodzi o przewody miedziane z tył to jest to dość prosta sprawa. -potrzebne dwa równe długością przewody w moim aucie były to ok 50cm dostałem w pobliskim sklepie motoryzacyjnym końcówki były identyczne jak w starych przewodach (najlepiej wziąć na przymiarkę stare.) -płyn hamulcowy -potrzebny klucz 8 lub 10 płaski {nie pamiętam} -wykręcasz z zacisku jedną końcówkę i drugą w okolicach belki. (na pewno uleci płyn) -uginasz odpowiednio wężyk by o nic nie ocierał -wkręcasz w poprzednie miejsca -dolewasz płynu -odpowietrzasz kontrolując ilość płynu (najlepiej w 2 osoby) i to tyle Jedyne co to po opuszczeniu auta z podnośnika upewnić się, że przewody o nic nie ocierają.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55100-wymiana-przewod%C3%B3w-hamulcowych-i-luz-lewarka-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-453286 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.