Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

 

Zwracam się do Was fachowców z prośbą o poradę w moim problemie.

Otóż posiadam Astrę G od 2007 roku (rok produkcji 2003) z silnikiem ISUZU 1.7 DTI z klimatyzacją (silnik y17dt.

Od momentu zakupu sukcesywnie w okresach nieco ponad 1 roku psują się alternatory (ten 100A z wakupompą). Zawsze kończyło się to wymianą na nowe (zamienniki), które po roku (jeden nawet po miesiącu) sukcesywnie padają. Krew mnie zalewa, bo taka wymiana tania nie jest. Ostatni "upadek" altka to sierpień tego roku - w tym przypadku wsadziłem regenerowany.

Elektryk spradził wszystko co się da tj. masy, świece żarowe, zakupiłem już nowy akumulator i założyłem ledy żeby wszystko działało. Wymieniłem termostst bo też nie był sprawny. Wszystko na nic.

Rocznie przejeżdzam moją asterką około 12 tys km, gdzie większość w mieście.

Może ktoś z Was wie co może być przyczyną, czy może już tylko pozostaje zmienić autko :(.

 

Pozdrawiam

Tomek G.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55409-problemy-z-alternatorem/
Udostępnij na innych stronach

Halo; Szwagier ma ten sam silnik z tym samym alternatorem oczywiscie ten sam problem tyle tylko ze jest elektrykiem i sam sobie to naprawia.Ja natomiast mam astre h 1,7 cdti w ktorej juz trzy razy padl alternator tj ten sam co twoj wyglada na to ze wada ta jest znana oplowi ale ze wzgledow na koszty wymiany na inny rodzaj alternatorow nie podaja tego do wiadomosci.Wiadomo mi tylko ze raz wolali do serwisow motory 1,9 cdti ktore maja ten sam alternator.Wyglada na to ze musimy zmienic auto.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55409-problemy-z-alternatorem/#findComment-454307
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miałem podobnie w mojej Astrze, w Szczecinie wołali za zrobienie kupę kasy i po wymianie też nie dawali gwarancji. W Szczecinku taki sobie z wyglądu gość i warsztat taki podwórkowy a zrobił idealnie. Pokombinował wstawił części z jakiś ciągników czy kombajnów i śmiga już jak ta lala a oryginalne części są bardzo drogie do tego altelnatora bądź co bądż to Włoski altelnator DECO czy coś takiego. Jak coś to służę telefonem do tego mechanika.Koszt regeneracji i wymiany z podłaczeniem opcom i wykasowaniem błędów to 450 zł. W Szczecinie chcieli około 1100 zł. A do 450 zł trzeba doliczyć 50 zł. na paliwo do Szczecinka.

Edytowane przez diaderny

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55409-problemy-z-alternatorem/#findComment-455584
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności