Gość Olo23 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 (edytowane) Jaki opornik bedzie dobry zeby ladowanie z aku nie bylo wieksze niz 14v? Mam problem z lampami led, gdy obroty wieksze powyzej 2tys i ladowanie wzrasta do 14v na aku to lampy sie wylaczaja! LED HDN JS09308 Edytowane 4 Września 2012 przez Olo23   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55551-jaki-opornik-wybrac/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Zastosuj ledy 12v powinny wytrzymać ja mam cały środek i podświetlenie rejestracji w ledach i nic się nie pali ale do zegarów i zegarka zastosuj ledy z płaskim łepkiem tak zwane rozproszające światło bo na punktowych będzie nie fajnie wyglądało będzie w niektórych miejscach jasno świecić i słabo będzie widać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55551-jaki-opornik-wybrac/#findComment-454617 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olo23 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Zastosuj ledy 12v powinny wytrzymać ja mam cały środek i podświetlenie rejestracji w ledach i nic się nie pali ale do zegarów i zegarka zastosuj ledy z płaskim łepkiem tak zwane rozproszające światło bo na punktowych będzie nie fajnie wyglądało będzie w niektórych miejscach jasno świecić i słabo będzie widać To sa ledy 12v tylko ze posiadaja wbudowany modul auto wlaczania, a ze jest padniety i wylacza sie przy wiekszym ladowaniu musze zastosowac taki opornik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55551-jaki-opornik-wybrac/#findComment-454619 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 (edytowane) ogólnie z tego co widze na zdjęciu to są nie byle jakie ledy szybsza i lepsza metoda którą ja zastosowałem u siebie do nie oryginalnych ledów do jazdy dziennej to stabilizator 12v podłanczasz go i czy będzie lekki nadmiar czy spadek napięcia on i tak będzie 12v dawał i nie spalą ci się aninie będą gasnąć bo pewnie jest jakieś zabespieczenie przed zwarciem i rozłancza ci Edytowane 4 Września 2012 przez RODI86   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55551-jaki-opornik-wybrac/#findComment-454624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olo23 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 ogólnie z tego co widze na zdjęciu to są nie byle jakie ledy szybsza i lepsza metoda którą ja zastosowałem u siebie do nie oryginalnych ledów do jazdy dziennej to stabilizator 12v podłanczasz go i czy będzie lekki nadmiar czy spadek napięcia on i tak będzie 12v dawał i nie spalą ci się aninie będą gasnąć bo pewnie jest jakieś zabespieczenie przed zwarciem i rozłancza ci A wiesz ze to nawet dobry pomysl kolego... kupie to i sprawdze jak sie bedzie sprawowac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55551-jaki-opornik-wybrac/#findComment-454634 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Według mnie to coś masz podłączone nie tak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55551-jaki-opornik-wybrac/#findComment-454640 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olo23 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 (edytowane) Według mnie to coś masz podłączone nie tak. własnie ze wszystko OK... sprawdzałem... żółty do żarówki reflektora pod+12 biały do aku+ a czarny do aku-. Edytowane 4 Września 2012 przez Olo23   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55551-jaki-opornik-wybrac/#findComment-454641 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 (edytowane) To biały masz podłączony nieprawidłowo - powinien być do plusa po stacyjce. edit Jeśli jednak faktycznie musisz obniżyć napięcie na lampach z powodu uwalonego sterownika w lampach to zastosuj diody prostownicze. Na jednaj uzyskasz spadek napięcia około 0,7 V na dwóch to już 1,4 V. Edytowane 4 Września 2012 przez Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55551-jaki-opornik-wybrac/#findComment-454644 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olo23 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 To biały masz podłączony nieprawidłowo - powinien być do plusa po stacyjce. edit Jeśli jednak faktycznie musisz obniżyć napięcie na lampach z powodu uwalonego sterownika w lampach to zastosuj diody prostownicze. Na jednaj uzyskasz spadek napięcia około 0,7 V na dwóch to już 1,4 V. Dzis tak podlaczylem i co? Swiatla przy odpaleniu zaswiecily i zgasly... doslownie tak jakby wlaczyc i wylaczyc... Dalem znow pod aku zaswiecily zgasly... po odpaleniu same zaswiecily ale wyzsze obroty i gasna...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55551-jaki-opornik-wybrac/#findComment-454702 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 To otwórz te lampki, wywal elektronikę sterującą i podłącz stosując przekaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55551-jaki-opornik-wybrac/#findComment-454703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.