Gość cFiet Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Witam, we wcześniejszym moim temacie pytałem o remont silnika z16xe. Wykonałem taki remont samodzielnie przy okazji wymieniłem sprzęgło kompletne i zapobiegawczo założyłem nowy uszczelniacz na wał/ za kołem zamachowym. Nie stety po przejechaniu ok. 1000 km widzę plamy pod autem. Byłem na kanale i leje się ewidentnie na łaczeniu skrzyni i silnika. I teraz pytanie, czy ktoś miał taki problem ? Miske uszczelniłem silikonem erlinga przy remoncie, nowy uszczelniacz na wał też erlinga a olej się leje. Mam jeszcze prośbe, gdzie mogę znaleść plastikowy pierścień który wchodzi w owy uszczelniacz za kołem zamachowym ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55656-wyciek-na-%C5%82%C4%85czeniu-skrzyni-i-silnika-po-remoncie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 no ale co mamy pomoc ?? skoro cieknie to trzeba sprawdzic co dokladnie czy uszczelniacz zle zamontowany a moze wysprzeglik jezdzic tak nie mozna bo chlapiesz na tarcze sprzegla a to doprowadzi do jej zniszczenia (spalenia) gdzie kupic pierscien ?? a malo to jest sklepow motoryzacyjnych typu np intercars albo specjalizujacych sie tylko w oplach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55656-wyciek-na-%C5%82%C4%85czeniu-skrzyni-i-silnika-po-remoncie/#findComment-455246 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cFiet Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Jeżeli był by to wysprzęglik to widział bym ubytki płynu hamulcowego i czuł prawdopodobnie jego zapowietrzenie. Liczyłem raczej na informacje czy ktoś miał podobną sytuację u siebie ewentualnie słyszał o czymś takim...Uszczelniacz zamontowałem przy pomocy tego plastikowego pierścienia, i w związku z tym mam jeszcze pytanie. Jak bardzo powinien się ten plastikowy pierścień schować w uszczelniacz , może ktoś kto montował samodzielnie będzie pamiętał( u mnie wystawał ok 3-4 mm) Co do plastikowego pierścienia to już się dowiedziałem że stanowi komplet razem z uszczelniaczem( info- Aso).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55656-wyciek-na-%C5%82%C4%85czeniu-skrzyni-i-silnika-po-remoncie/#findComment-455255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cFiet Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Witam jeszcze raz, w piątek będę rozkładał auto i mam jeszcze pytanie do użytkowników którzy montowali samodzielnie uszczelniacz na wale od strony skrzyni. Czy uszczelniacz był zamontowany " przodem" do bloku czy do koła zamachowego ? U mnie był zamontowany przodem do bloku i wchodził w niego pierścień( wykonałem wg starego uszczelniacza). Pytałem okolicznych mechaników to powiedzieli że zrobiłem to źle, tzn odwrotnie i w tej sytuacji uszczelniacz nie ma prawa trzymać oleju a pierścienia plastikowego nie powinno wcale być- służy tylko do montażu uszczelniacza i później się go wyciąga.... Proszę o każdą sugestię bo nie chcę już wracać do tej naprawy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55656-wyciek-na-%C5%82%C4%85czeniu-skrzyni-i-silnika-po-remoncie/#findComment-455606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 zalatw sobie ''sam naprawiam opla vectre B'' tam to opisano dokladnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55656-wyciek-na-%C5%82%C4%85czeniu-skrzyni-i-silnika-po-remoncie/#findComment-455628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.