Skocz do zawartości

Wyciek na łączeniu skrzyni i silnika- po remoncie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, we wcześniejszym moim temacie pytałem o remont silnika z16xe. Wykonałem taki remont samodzielnie przy okazji wymieniłem sprzęgło kompletne i zapobiegawczo założyłem nowy uszczelniacz na wał/ za kołem zamachowym. Nie stety po przejechaniu ok. 1000 km widzę plamy pod autem. Byłem na kanale i leje się ewidentnie na łaczeniu skrzyni i silnika. I teraz pytanie, czy ktoś miał taki problem ? Miske uszczelniłem silikonem erlinga przy remoncie, nowy uszczelniacz na wał też erlinga a olej się leje. Mam jeszcze prośbe, gdzie mogę znaleść plastikowy pierścień który wchodzi w owy uszczelniacz za kołem zamachowym ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55656-wyciek-na-%C5%82%C4%85czeniu-skrzyni-i-silnika-po-remoncie/
Udostępnij na innych stronach

no ale co mamy pomoc ??

skoro cieknie to trzeba sprawdzic co dokladnie

czy uszczelniacz zle zamontowany a moze wysprzeglik

 

jezdzic tak nie mozna bo chlapiesz na tarcze sprzegla

a to doprowadzi do jej zniszczenia (spalenia)

 

gdzie kupic pierscien ??

a malo to jest sklepow motoryzacyjnych typu np intercars

albo specjalizujacych sie tylko w oplach

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55656-wyciek-na-%C5%82%C4%85czeniu-skrzyni-i-silnika-po-remoncie/#findComment-455246
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli był by to wysprzęglik to widział bym ubytki płynu hamulcowego i czuł prawdopodobnie jego zapowietrzenie. Liczyłem raczej na informacje czy ktoś miał podobną sytuację u siebie ewentualnie słyszał o czymś takim...Uszczelniacz zamontowałem przy pomocy tego plastikowego pierścienia, i w związku z tym mam jeszcze pytanie. Jak bardzo powinien się ten plastikowy pierścień schować w uszczelniacz , może ktoś kto montował samodzielnie będzie pamiętał( u mnie wystawał ok 3-4 mm) Co do plastikowego pierścienia to już się dowiedziałem że stanowi komplet razem z uszczelniaczem( info- Aso).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55656-wyciek-na-%C5%82%C4%85czeniu-skrzyni-i-silnika-po-remoncie/#findComment-455255
Udostępnij na innych stronach

Witam jeszcze raz, w piątek będę rozkładał auto i mam jeszcze pytanie do użytkowników którzy montowali samodzielnie uszczelniacz na wale od strony skrzyni. Czy uszczelniacz był zamontowany " przodem" do bloku czy do koła zamachowego ? U mnie był zamontowany przodem do bloku i wchodził w niego pierścień( wykonałem wg starego uszczelniacza). Pytałem okolicznych mechaników to powiedzieli że zrobiłem to źle, tzn odwrotnie i w tej sytuacji uszczelniacz nie ma prawa trzymać oleju a pierścienia plastikowego nie powinno wcale być- służy tylko do montażu uszczelniacza i później się go wyciąga.... Proszę o każdą sugestię bo nie chcę już wracać do tej naprawy...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55656-wyciek-na-%C5%82%C4%85czeniu-skrzyni-i-silnika-po-remoncie/#findComment-455606
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności