Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

witam

chciałem sie zapytac bo już niewiem co mam robic problem mam z odpaleniam samochodu rano problem pojawił sie 2 dni temu tak to zawsze odpalała na dotyk raz kluczykiem i pali byłem juz u mechaników załozyli nowy filter paliwa cos tam jeszcze sprawdzali czy w układzie nie pojawia sie powietrze sprawdzali swiece ale ich nie wykrecali tylko pomiary niby wszystkie sa dobre taki sam pomiar maja wtryski ok sprawdzane na komp czy moze byc to pompa paliwa czy cos innego ale ropa stoi w rurkach(od filtru paliwa ) niema zadnych pęcherzy powiesza zafira rok 2000 2.0 diesel 82 k prosba o pomoc pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55747-problem-z-odpaleniem/
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj na plaka odpalić jak odpali a na on nie odpali to wychodzi ma pompe,ale to na komputerze powinny być błędy a na pewno błąd P1220 od strony paliwa,P1345,P1630, od strony pompy.Możliwe że imobilajzer stracił sygnał podłóż drugi kluczyk.

Edytowane przez zafek

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55747-problem-z-odpaleniem/#findComment-455947
Udostępnij na innych stronach

dokładnie taki bład mi wyskoczył 1220 juz nawet dawke paliwa na rozruch zwiekszyli

plaka zaczale uzywac rano przy odpalani postoi tak 3 4 godziny i juz nie odpale czyli bedzie jednak pompa moze znasz kogos na podkarpaciu kto zajmuje sie naprawa regene ale jak zapali to pieknie chodzi pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55747-problem-z-odpaleniem/#findComment-455993
Udostępnij na innych stronach

Taki opis opla masz.

 

P1220.

Z tego wynika że możemy mieć niedługo wydatek i to duży,ale!!.

P1220 bosch podaje jako przestawiacz wtrysku.Uszkodzony nastawnik kąta wtrysku w pompie wtryskowej .

Zaciera się nastawnik dawki.

P1220 "Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1.Wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem .

Ale !!! Na błąd 1220 może mieć też wpływ automat stopu pod pedałem hamulca.To bardziej optymistyczne.

 

Coś od opla - opis kodu usterki.

================================

Ważne:

===========

Układ paliwowy jest bardzo wrażliwy. Prace należy wykonywać z zachowaniem dużej czystości i ostrożności.

Powietrze w układzie paliwowym może spowodować uszkodzenia pompy paliwowej. Z tego powodu nie wolno

dopuścić do całkowitego opróżnienia zbiornika paliwa.

===========

Co robimy.

===========

Kontrola zawartości prawidłowego rodzaju paliwa w zbiorniku

Sprawdź czy nie ma przecieków w odnośnym systemie

Sprawdź podłączone przewody i rurki pod kątem przełamań, uszkodzeń, itd.

Punkty pęknięcia / ślady przetarcia na przewodach paliwowych lub wtryskowych

Kontrola złączy przewodów paliwowych (szybkozłącza).

Kontrola wycieków w przewodach olejowych.

Kontrola stanu mocowań trójnikowych.

Kontrola uszczelek przewodów paliwowych wlotowych i powrotnych przy pompie wtryskowej.

(używać wyłącznie uszczelek zatwierdzonych przez producenta pojazdu)

Kontrola siły dokręcenia pustych śrub.

Kontrola poprawności mocowania złączy i uszczelnień

Kontrola filtra paliwa

Zatkanie, wycieki, powietrze lub woda w systemie paliwowym

 

Wskazówka:

==========

Odpowietrzyć układ paliwowy za pomocą KM-948 i odpowiednich reduktorów

2

Ważne:

======

Podczas tego testu spełnione muszą być następujące warunki:

Porównaj parametry listy danych z całym osiągalnym zakresem prędkości obrotowej silnika.

Porównać poniższe parametry listy danych:

Tester diagnostyczny parametr listy danych

Rzeczywisty początek wtrysku

Tester diagnostyczny parametr listy danych

Pożądany początek wtrysku.

 

Wskazówka:

==========

Wykonać jazdę próbną na dłuższym dystansie zmieniając poziom obciążenia.

Czy porównanie parametrów listy danych wskazuje na niedopuszczalne odchylenie w dłuższym czasie?

3

Wyświetlacz testera Początek dostawy :Instrukcja

Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej

Wszystkie odbiorniki wyłączone

Wartość wymagana 20 ... 25 °OWK

4

Wyświetlacz testera Pożądany początek wtrysku :Instrukcja

Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej

Wszystkie odbiorniki wyłączone

Wartość wymagana 3 ... 6 °OWK

5

Wyświetlacz testera Rzeczywisty początek wtrysku : Instrukcja

Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej

Wszystkie odbiorniki wyłączone

Wartość wymagana 2,8 ... 6,2 °OWK

Wskazówka:

Wartość nominalna i obecna muszą być zgodne

6

Wyświetlacz testera Pożądana masa paliwa : Instrukcja

Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej

Wszystkie odbiorniki wyłączone

Wartość wymagana 4 ... 10 mg/suw

7

Wyświetlacz testera Masa paliwa :Instrukcja

Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej

Wszystkie odbiorniki wyłączone

Wartość wymagana 4 ... 10 mg/suw

=================================

Powietrza nie ma w układzie paliwa jak odpowietrzą ale jak postoi to sie zapowietrzy zrób próbe i zaparkuj auto na noc tyłem pod góre żeby paliwo napierało na pompe jak rano zapali to znaczy że paliwo cofie sie do baku lub jednak sie zapowietrza.

Edytowane przez zafek

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55747-problem-z-odpaleniem/#findComment-456050
Udostępnij na innych stronach

tak diesel nie lpg :) to tak postawiłem zafire na 2 paletach po kazdej stronie na koło tyłem do gory oczywiscie w pracy magazynie zamknelismy magazyn na 2 dzien przyszlismy i odpaliła na dotyk potem cały dzien stała na dworze ipo 6 godzinach odpaliła bez problem w czoraj zostawiłem zafire w magazynie temp 18 C ale juz nie podnosiłem tył tylko stała i dzis rano odpaliła na dotyk (cała noc w magazynie) zawiazł do mechanika niech dalej szuka moze to byc przekaznik przy swieca? albo swiece niby na komp pokazywały ze sa ok

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55747-problem-z-odpaleniem/#findComment-456473
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie była żle odpowietrzona i myśle że dalej jest nie usunięta ta usterka tylko patrzeć jak sie powtórzy,niech lepiej mechanik nic nie rusza jeżeli nie ma błędów poczekaj aż coś sie wykluje.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55747-problem-z-odpaleniem/#findComment-456478
Udostępnij na innych stronach

ale nic w nim nie robiłem wczesniej to tak od siebie mogł sie zapowietrzy wymieniłem mtylko konc drazka kierowniczego i od tego moment zaczeło sie dzis stoi w warsztacie chłopak ma zobaczyc jeszcze raz swiece i ten przekaznik

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55747-problem-z-odpaleniem/#findComment-456499
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności