Gość yunkers Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 (edytowane) witam mam problem trzeszczy mi z przodu z lewej strony przy maksymalnym skrecie. pojechalem na stacje diagnostyczna sprawdzic zawieszenie i pytalem diagnosty co to moze byc posprawdzal i powiedzial ze zadnych luzow w zawieszeniu nie ma amortyzatory sprawne. Jak na myjni karcherem zleje nadkole sczegolnie okolice mocowania amortyzatora przestaje do momentu wyschniecia wody i tak w kolko. Pytalem innego mechanika mowil cos o gornym mocowaniu amortyzatora. sprawdzalem w sklepie jest poduszka amortyzatora i lozysko amortyzatora. Moze ktos podpowie co to moze byc zeby nie wymieniac dobrych rzeczy na dobre. pozdrawiam przy jezdzie na wprost nie ma tego tylko przy skrecie Edytowane 18 Września 2012 przez yunkers   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55877-trzeszczenie-przy-maksymalnym-skrecie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość betagoo Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Łożysko amortyzatora. Zazwyczaj jesli jest wybite, to także tuleja gumowa łożyska też jest wybita. A ta powinna dawać efekt w postaci prowadzenia po jezdni prawo lewo. Ciężko utrzymac idealną jazdę na wprost. No i stuki, ale tylko podczas bujania nadwozia prawo lewo podczas jazdy. Na postoju stuków nie zrobisz bujając budą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55877-trzeszczenie-przy-maksymalnym-skrecie/#findComment-456743 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Wsadź kogoś za kierownice i niech kręci w lewo i prawo. Sam złap za sprężynę i jeśli wyczujesz strzelanie to łożysko amorka do wymiany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55877-trzeszczenie-przy-maksymalnym-skrecie/#findComment-456747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yunkers Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Wsadź kogoś za kierownice i niech kręci w lewo i prawo. Sam złap za sprężynę i jeśli wyczujesz strzelanie to łożysko amorka do wymiany. wlasnie dzisiaj probowalem bujać na postoju autem i słychać stuki. na nierownosciach takze stuka. dokrecalem ten krzyzak pod pedalem sprzegla dociagnelem ale stuki pozostaly   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55877-trzeszczenie-przy-maksymalnym-skrecie/#findComment-456815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekc16nz Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 opis ewidentnie sugeruje łożysko amortyzatora...stuki moga być wywołane tym że łożysko jest zatarte i sprężyna Mcpersona nie ma "swobody" obrotu podczas co powoduje jej poprzeczne naprężenia a w konskwencji stuki, takie jakby przeskoki... Zrób tak jak wspomniał Kacper i bedzie wiadomo "co w trawie piszczy"...jeżeli tam wszytko ok to dopiero wtedy badaj np ukł.kier.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55877-trzeszczenie-przy-maksymalnym-skrecie/#findComment-456847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egonik Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 ją mam podobnie takie jakby przeskoki przy skrecaniu a stuki przy jeździe na wprost   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55877-trzeszczenie-przy-maksymalnym-skrecie/#findComment-556679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.