GrzECHO Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udało mi się kupić Vectre z silniczkiem 2.5 V6 - oznaczenie C25XE Jeżeli wiecie cos na temat tego silnika - parametry, użytkowanie, przeglądy, najczęstsze usterki, jakie świece itd. Proszę podzielcie się ze mną tą wiedzą. Jak na razie silniczek chodzi spoko. Wymieniłem 3 kable WN bo żeby wymienić następne 3 muszę sciagać kolektor ssący. Do uszczelnienia mam silnik bo zapitala olej na kolektor wydechowy i alternator. Wyskakuje tez jeden blad - 74 (przepływomierz - za wysokie napięcie). POZDRO   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/559-info-na-temat-oplowskiego-silniczka-25-v6/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Najczęstrzymi niedociągnięciami są:korozja(trapiąca auta sprzed modernizacji w 1992r.),awarie pompy wodnej,wycieki oleju z silnika i skrzyni biegów oraz usterka układu zapłonowegokorozja układu wydechowego,luzy na koncówkach drążków kierowniczych. Info:Auto Świat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/559-info-na-temat-oplowskiego-silniczka-25-v6/#findComment-362206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obywatel Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Ten silnik jest praktycznie bez wad a w VA to już prawdziwa rakieta. Ja mam go w znacznie cięższej VB a i tak osiągi ma imponujące. Co do ewentualnych przypadłości tego silnika, to kable WN leżące bezpośrednio na silniku i przez to zużywające się w przyspieszonym tempie. W świeżo zakupionym aucie obowiązkowo trzeba wymienić rozrząd bo jak pęknie pasek, to lepiej szukać nowego silnika Trzeba też pamiętać, że silnik ten jest dużo cięższy os silników R4 w Vectrach i w zw. z tym trzeba bardzo uważać na nierówności poprzeczne na drogach bo przy większej prędkości można nieźle zaryć. korozja(trapiąca auta sprzed modernizacji w 1992r.), Te roczniki nie miały silnika 2.5.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/559-info-na-temat-oplowskiego-silniczka-25-v6/#findComment-361014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Ten silnik jest praktycznie bez wad a w VA to już prawdziwa rakieta. Ja mam go w znacznie cięższej VB a i tak osiągi ma imponujące. Co do ewentualnych przypadłości tego silnika, to kable WN leżące bezpośrednio na silniku i przez to zużywające się w przyspieszonym tempie. W świeżo zakupionym aucie obowiązkowo trzeba wymienić rozrząd bo jak pęknie pasek, to lepiej szukać nowego silnika Trzeba też pamiętać, że silnik ten jest dużo cięższy os silników R4 w Vectrach i w zw. z tym trzeba bardzo uważać na nierówności poprzeczne na drogach bo przy większej prędkości można nieźle zaryć.korozja(trapiąca auta sprzed modernizacji w 1992r.), Te roczniki nie miały silnika 2.5. Masz seryjne silnik, czy coś zdłubane ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/559-info-na-temat-oplowskiego-silniczka-25-v6/#findComment-360940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Masz seryjne silnik, czy coś zdłubane ?? Silnik jest calkowicie seryjny (C25XE) i nic nie bedzie przy nim dlubane, spokojnie wystarcza mi to co jest kari napisał/a: korozja(trapiąca auta sprzed modernizacji w 1992r.), Te roczniki nie miały silnika 2.5. Moja Vectra to skladak z 1996r, a buda jest z 1992r. Z tego co wiem byla to jakas specjalna wersja na rynek szwajcarski. Nic nie bylo swapowane ani tym bardziej przerabiane. Cale zawieszenie wlacznie z tylna belka jest juz od VB   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/559-info-na-temat-oplowskiego-silniczka-25-v6/#findComment-360936 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Masz seryjne silnik, czy coś zdłubane ?? Silnik jest calkowicie seryjny (C25XE) i nic nie bedzie przy nim dlubane, spokojnie wystarcza mi to co jest kari napisał/a: korozja(trapiąca auta sprzed modernizacji w 1992r.), Te roczniki nie miały silnika 2.5. Moja Vectra to skladak z 1996r, a buda jest z 1992r. Z tego co wiem byla to jakas specjalna wersja na rynek szwajcarski. Nic nie bylo swapowane ani tym bardziej przerabiane. Cale zawieszenie wlacznie z tylna belka jest juz od VB Zapytałem sie głównie z ciekawości 2.5 V6 to według mnie genialny silnik do jazdy na codzien (dużo momentu) i na autostrady (elastyczność). Ale do ścigania na ćwiartke według mnie się za bardzo nie nadaje Pozdrawiam!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/559-info-na-temat-oplowskiego-silniczka-25-v6/#findComment-360934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obywatel Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Masz seryjne silnik, czy coś zdłubane ?? 100% seria. Zapytałem sie głównie z ciekawości 2.5 V6 to według mnie genialny silnik do jazdy na codzien (dużo momentu) i na autostrady (elastyczność). Ale do ścigania na ćwiartke według mnie się za bardzo nie nadaje Fakt, że np. z c20let nie ma szans (na suchym) ze względu na krzywą momentu, ale start od zera nie jest wcale najgorszy w tym aucie. Największą słabością tego silnika jest zbieranie się w niskim zakresie obrotów. Tzn. jadę sobie przykładowo spokojnie 60 km/h na IV biegu i nagle chce przyspieszyć... No i tu pojawia się problem - silnik zbiera się jakby chciał a nie mógł. I co ciekawe w tej sytuacji nawet po stopniowym wejściu w wyższy zakres obrotów nie ma rewelacji. Walory tego silnika można najbardziej docenić regularnie kręcąc go dość wysoko - jeśli jedziemy na niższym biegu w okolicach powiedzmy 2500 - 3000 obr. i w tym momencie ostro depniemy, to auto idzie jak burza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/559-info-na-temat-oplowskiego-silniczka-25-v6/#findComment-360910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 2500 - 3000 obr. i w tym momencie ostro depniemy, to auto idzie jak burza. a po przekroczeniu 4000 obr. slychac swist i glowa samowolnie leci do tylu Silnik ciagnie tak az do odciecia - wypasik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/559-info-na-temat-oplowskiego-silniczka-25-v6/#findComment-360908 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.