Gość jomz56 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Corsa B 1998r. 1.7D Isuzu 5-drzwiowy.Witam. Mój problem polega na tym, że rano przekręcając kluczyk nie ma prądu-akumulator całkowicie rozładowany.Sam akumulator sprawdzałem i jest sprawny.To co jest najgorsze to to ,że ta awaria jest przypadkowa, czyli raz jest wszystko w porządku i wszystko świeci a raz nie. Co może być przyczyną rozładowywania akumulatora?.Dodam, że teraz muszę zdejmować klemę z akumulatora po to aby następnym razem móc go odpalić. Pojawiło się jeszcze jedno zjawisko: mianowicie ,podczas jazdy zapala się i gaśnie czerwona lampka zapięcia pasów bezpieczeństwa. Proszę o pomoc i wskazówki gdzie i jak szukać aby to naprawić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56116-zwarcie-w-instalacji/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 a napiecie ladowania mierzone bylo ?? to samo pobor pradu na wylaczonym silniku ?? jak sprawdzales akumulator ?? jak nie to od tego kolego zacznij lampka poduszek zapala sie jak jest slabe ladowanie albo aku do bani   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56116-zwarcie-w-instalacji/#findComment-457546 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Wepnij multimetr miedzy aku a klemę i jeżeli pobór prądu będzie większy niż 50mA to wyciągaj po kolei bezpieczniki,gdy pobór wróci do lub poniżej normy to będziesz wiedział który obwód ma zwarcie a wtedy wiadomo mniej więcej gdzie szukać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56116-zwarcie-w-instalacji/#findComment-457660 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jomz56 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 (edytowane) P. Gawlak i P. Daro jesteście jak widzę zawodowcy - szacun!,dzięki za podpowiedż, sprawdzę i dam odpowiedż. Edytowane 30 Września 2012 przez jomz56   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56116-zwarcie-w-instalacji/#findComment-457853 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jomz56 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Witam ponownie i przepraszam za nieobecność (praca,praca). Za Waszą radą poszedłem do elektryka (dla pewności nie robiłem tego sam) i ten pomierzył te prądy i napięcia i jednoznacznie stwierdził, że zwarcie pojawiło się na mostku diodowym alternatora - jedna z diod ma zwarcie i stąd ten pobór prądu i zarazem słabsze ładowanie (świecąca kontrolka poduszek i pasów).Tak więc wymontowanie alternatora,zakup nowego mostka albo wylutowanie uszkodzonej diody i wlutowanie nowej.Koszty napewno o wiele niższe, ale powiedzcie czy warto tak kombinować??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56116-zwarcie-w-instalacji/#findComment-460810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Wymiana mostka czy nawet samej diody to nie jest kombinowanie,to normalna naprawa. Innym wyjściem byłaby wymiana całego altka a to po prostu bezsens.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56116-zwarcie-w-instalacji/#findComment-460821 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.