Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Corsa B 1998r. 1.7D Isuzu 5-drzwiowy.Witam. Mój problem polega na tym, że rano przekręcając kluczyk nie ma prądu-akumulator całkowicie rozładowany.Sam akumulator sprawdzałem i jest sprawny.To co jest najgorsze to to ,że ta awaria jest przypadkowa, czyli raz jest wszystko w porządku i wszystko świeci a raz nie. Co może być przyczyną rozładowywania akumulatora?.Dodam, że teraz muszę zdejmować klemę z akumulatora po to aby następnym razem móc go odpalić. Pojawiło się jeszcze jedno zjawisko: mianowicie ,podczas jazdy zapala się i gaśnie czerwona lampka zapięcia pasów bezpieczeństwa. Proszę o pomoc i wskazówki gdzie i jak szukać aby to naprawić.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56116-zwarcie-w-instalacji/
Udostępnij na innych stronach

a napiecie ladowania mierzone bylo ??

to samo pobor pradu na wylaczonym silniku ??

jak sprawdzales akumulator ??

jak nie to od tego kolego zacznij

 

lampka poduszek zapala sie jak jest slabe ladowanie albo aku do bani

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56116-zwarcie-w-instalacji/#findComment-457546
Udostępnij na innych stronach

Wepnij multimetr miedzy aku a klemę i jeżeli pobór prądu będzie większy niż 50mA to wyciągaj po kolei bezpieczniki,gdy pobór wróci do lub poniżej normy to będziesz wiedział który obwód ma zwarcie a wtedy wiadomo mniej więcej gdzie szukać.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56116-zwarcie-w-instalacji/#findComment-457660
Udostępnij na innych stronach

P. Gawlak i P. Daro jesteście jak widzę zawodowcy - szacun!,dzięki za podpowiedż, sprawdzę i dam odpowiedż.

Edytowane przez jomz56

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56116-zwarcie-w-instalacji/#findComment-457853
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam ponownie i przepraszam za nieobecność (praca,praca). Za Waszą radą poszedłem do elektryka (dla pewności nie robiłem tego sam) i ten pomierzył te prądy i napięcia i jednoznacznie stwierdził, że zwarcie pojawiło się na mostku diodowym alternatora - jedna z diod ma zwarcie i stąd ten pobór prądu i zarazem słabsze ładowanie (świecąca kontrolka poduszek i pasów).Tak więc wymontowanie alternatora,zakup nowego mostka albo wylutowanie uszkodzonej diody i wlutowanie nowej.Koszty napewno o wiele niższe, ale powiedzcie czy warto tak kombinować??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56116-zwarcie-w-instalacji/#findComment-460810
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności