Gość jarek Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) Ja kopiłem osłonę silnika z wewnętrzną klapka do wymiany oleju firmy rezerw plast. Wiele osób chwaliło jakość tego produktu. Do tego zamówiłem 6 spinek do osłony. Spinki radze kupić od razu, a nie kombinować w castoramach. Wygodniej pracuje się w dwie osoby. Blaszki od spinek wciskasz w miejsca specjalnie na nie przygotowane w sankach (prostokątne otwory). Trzonek młotka jest do tego najlepszy. Jeśli masz osłonę alternatora - odkręć jej mocowania, ale nie zdejmuj osłony. Ta osłona jest mocowana na dwa wkręty które ci zostaną. Zahacz tył osłony jak na zdjęciu. Żeby śruby pasowały trzeba będzie trochę osłonę mocniej przesunąć do tylu. Dalej to już tylko dokręcanie wkrętów. Ja złapałem dwie osłony na nowe śruby żeby mieć te same klucze. Osłona trzyma się solidnie na 6 wkrętach. Trochę wystaje od spodu. Jak wjechałem na próg jednym kołem to słyszałem jak poszurało... Edytowane 1 Października 2012 przez jarek   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56185-instalacja-dolnej-os%C5%82ony-silnika-corsa-c-meriva-a/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi