Gość Matysssss Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Szukaj z lewej strony silnika, koło rozrządu-koło pompy wody! tj. 2 pinowy czujnik niebieski lub biały OK jutro bede szukał i sprawdze omomierzem wartości. Jeszcze jedno pytanko przy przepustnicy jest ten nastawnik biegu jałowego jest tam 4-pinowe gniazdo nastawnik składa się z silniczka przesuwającego grzybek a drugi obwód do czego służy? Oraz czy możliwa jest wada czujnika położenia przepustnicy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56389-faluj%C4%85ce-obroty-poraz-kolejny/page/2/#findComment-459434 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rogervin Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Dwa kolejne piny to zestyk biegu jałowego. Co do twojego problemu, to masz trzy opcje. 1. Przepływomierz 2. Nastawnik biegu jałowego 3. Reset mapy uczącej bloku IAC i nastawy. Podrabianym fejsikiem tego nie zrobisz, żaden nie radzi sobie z tym sterownikiem. Potrzeba oryginalnego urządzenia diagnostycznego TECH2.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56389-faluj%C4%85ce-obroty-poraz-kolejny/page/2/#findComment-459440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matysssss Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Elektromechanik do którego jeżdże nie ma TECH2 aczkolwiek posiada profesionalny autoscan który jak juz pisałem nie wykazuje żadnych błędów oraz zostało nim zorobione nastawy biegu jałowego oraz adaptacja przepustnicy. A najczęściej jakie są objawy uszkodzonej przepustnicy? Może warto kupić za 80zł kompletną przepustnice na podmiane?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56389-faluj%C4%85ce-obroty-poraz-kolejny/page/2/#findComment-459447 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Jak będzie uszkodzona przepustnica, znaczy że gdzieś tam się blokuję lub się nie otwiera nie zamyka itp. to jest problem z mieszanką paliwowo-powietrzną wówczas sonda dostaję świra i tym samym złe dane są zczytywane do kompa no i powstaję problem z pracą silnika czyli krzak;) jak coś pomieszałem wybaczcie ale zmęczenie daje znaki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56389-faluj%C4%85ce-obroty-poraz-kolejny/page/2/#findComment-459488 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matysssss Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Dzisiaj po kolejnej wizycie u mechanika obroty wróciły do normy... 3 razy robił adaptacje nastawień biegu jałowego i w koncu zaskoczył... obroty na poziomie 950. Wszystko było fajnie jednakże wracając do domu corsa przez chwile przestała reagować na gaz i zaświecił Check. Wrociłem i błąd P1510. Mechanik stwierdził że to znowu wina "krokowca" i żeby kupić oryginał. Stąd moje pytanie czy P1510 wskazuje tylko na ten nastawnik biegu jałowego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56389-faluj%C4%85ce-obroty-poraz-kolejny/page/2/#findComment-459555 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 ile razy mozna pisac to samo czujniki typu krokowy ,walkow albo np walu czesto nawet przeplywka w zamienniku nie daje rady kupuje sie oryginalne a nie zamienniki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56389-faluj%C4%85ce-obroty-poraz-kolejny/page/2/#findComment-459556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Krokowiec masz zamiennik wiec to tez moz e być przyczyna problemów . Mówiłem ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56389-faluj%C4%85ce-obroty-poraz-kolejny/page/2/#findComment-459568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matysssss Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Jak słysze wypowiedzi typu ile razy mozna pisac to samo (...) kupuje sie oryginalne a nie zamienniki to nie wiem czy śmiać sie czy płakać. Jeżeli zamienniki by nie działały to ludzie by ich nie kupowali. Biorąc pod uwagę ilość producentów i to śmiem twierdzić że zamienniki działają i warto je kupować. Jeśli moje auto jest warte 3000zł i kupie do niego przepływomierz, nastawnik biegu jałowego i EGR Boscha oraz założe to w aso to wyjdzie mnie jak 1/2 wartości całego auta i to jest chore! Błąd P1510 wskazuje na "kontakt biegu jałowego" a nie jak błąd P0505 który sygnalizuje "Nastawnik biegu jałowego" i domniemam że są to dwie różne wady niekoniecznie tego samego urządzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56389-faluj%C4%85ce-obroty-poraz-kolejny/page/2/#findComment-459569 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 masz swoje zdanie ja mam swoje poparte wieloletnim doswiadczeniem w oplach nikt do niczego Cie nie zmusza a ceny czesci oryginalnych ?? nie do nas pretensje ze tyle kosztuja zebym tak mial policzyc ile wydalem na swoje ople to bym nowym meskiem jezdzil   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56389-faluj%C4%85ce-obroty-poraz-kolejny/page/2/#findComment-459570 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Opel , a zwłaszcza 1,0 12V to silnik , który nie znosi zamienników (mam na mysli elektryczny i elektroniczny osprzet silnika , typu krokowiec , egr ,przepływka , czujniki ). Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56389-faluj%C4%85ce-obroty-poraz-kolejny/page/2/#findComment-459573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.