Skocz do zawartości

Przepływomierz dobry czy nie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem po czyszczeniu przepustnuc faluja obroty 1000-2000 a przed czyszczeniem takze falowaly ale po wysprzegleniu spadaly do 400-500 na chwile i silnik przygasal i tak kilka razy. Teraz juz nie przygasa ale dalej jest lipa nawet jest gorzej Przepustnice czyscilem po zdjeciu z kolektora benzynka byla mocno zabrudzona wszystkie dziurki drozne i po zlozeniu 1000-2000 masakra HELP dodam ze uszczeli nie zmienialem jest taka plastikowa jakby i niestety lekko pekla mi w trakcie czyszczenie ale nadal jest cala i polaczona tylko ma pekniecie. Czy to mozliwe ze takie cos powoduje taka zmiane a moze jest potrzeba adaptacja jakas ja nic nie robilem tylko zlozylem i odpalilem pojezdzilem z 10 km i niema zmian a jeszcze jedno moze wazne po zlozeniu zapomnialem podlaczyc przeplywki i po podlaczniu tak naprawde nic sie nie zmienilo tak samo 1000-2000 blwdy wykasowalem. Jeszcze jedno jak zatrzymam auto to po jakims czasieobroty sie stabilizuja i sa na pozniomie 800 po przygazoowaniu roznie zacina na chwile albo i nie ( co robic

z gory dzieki za podpowiedzi

vectra b X18XE1

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56671-przep%C5%82ywomierz-dobry-czy-nie/
Udostępnij na innych stronach

sprawdz plakiem czy nie lapie lewego powietrza

i krokowy wez na tapete

 

O ile wiem to w tym silniku krokowy jest zintegrowany z przepustnica i jest nie rozbieralny silnik X18XE1 no chyba ze jest jakis sposob na rozebranie tej puszki? A plakiem mam rozumiec sprawdzic laczenie przepustnic z dolotem tak ?

ide sprawdzic :))

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56671-przep%C5%82ywomierz-dobry-czy-nie/#findComment-459776
Udostępnij na innych stronach

Krokowy jest zintegrowany z przepustnicą i nie bardzo da się go przeczyścić. Trzeba było wymienić tą uszczelkę koszt w ASO 3zł bo jak łapie lewe powietrze to masz takie przygody. Dodatkowo możesz jeszcze pojeżdzić tak ze 100km żeby się adaptacja przepustnicy zrobiła bo po 10km napewno jeszcze to się nie stało.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56671-przep%C5%82ywomierz-dobry-czy-nie/#findComment-459790
Udostępnij na innych stronach

Probowalem cos tam sprawdzac plakiem ale za bardzo niema dojsca wiec lipa. Chcialem wymienic uszczelke ale durne ASO dzial z czesciami czynny tylko do 12tej a ja pracowalem do 13tej. W poniedzialek jade po uszczelke zaloze nowa i zobaczymy mam nadzieje ze beda mieli na miejscu i ze to rozwiaze moj problem.

Jeszcze jedno czy takie swirowanie moze byc spowodowane wadliwa sonda ta przed kat. bo ja mam do wyminy i tak mysle ze to moze to ze teraz dostaje czysciutkie powietrze (bo przepustnica byla czarna od spodu) i przez zle odczyty z sondy takie dziwactwa sie dzieja co myslicie?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56671-przep%C5%82ywomierz-dobry-czy-nie/#findComment-459798
Udostępnij na innych stronach

a moze jest potrzeba adaptacja jakas ja nic nie robilem tylko zlozylem

Czasami pomaga odpięcie akumulatora na kilka godzin. Potem odpalasz i rozgrzewasz silnik do załączenia wentylatorów.

W ostateczności musisz znaleźć kogoś z Techem 2 aby wykonać adaptację przepustnicy ( pisano o tym na forum)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56671-przep%C5%82ywomierz-dobry-czy-nie/#findComment-459851
Udostępnij na innych stronach

Dzis kupilem uszczelke pod przepustnice niestety pogoda i czas nie pozwala na wymiane. Ale wszystko uleglo lekkiej poprawie nie faluje juz miedzy 1000-2000 tylko jest tak na zimnym po odpaleniu wskakuje na ok 1600 i po chwili spada do 800 i tak sie utrzymuje po ruszeniu autem z gorki na luzie obroty wzrastaja do ok 1100 i podczas jazdy po wcisnieciu sprzegal zatrzymuja sie czasewm na 1400 czasem na 1100 -1200 wiec falowanie sa duzo mniejsze a po zatrzymaniu auta po kilku sekundach opadaja do 800. Po rozgrzaniu silnika jest troche gorzej bo podczas jazdy i wyluzowaniu zatrzymuja sie na ok 1500 a czadsem 1700 i po chwili jakby cos sie odblokowywalo i spadaja do 1100 a po zatrzymaniu i kulku sek do 800. Ogolnie zglupialem juz ale w piatek postaram sie zdjac przepustnice wyczyscic jeszcze raz sprawdzic kanaly wodne i powietrzne i zmienic uszczelke i zobaczymy. Dodam jeszcze ze ta nowa uszczelka jest papierowa a ta stara jest jaby z plastiku i byla troche tusta jakby od cieczy chlodzacej. Mam nadzieje ze to jest wina uszczelki.

Jakby komus cos przyszlo do glowy to prosze piszcie kazda uwaga cenna :))

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56671-przep%C5%82ywomierz-dobry-czy-nie/#findComment-460088
Udostępnij na innych stronach

Czasami pomaga odpięcie akumulatora na kilka godzin

kurcze az na kilka godzin ja odpinalem na jakies 20-30 minut. Wymienie uszczelke i jak nie pomoze to tak zrobie A o adaptacji kompem czytalem jakis post ale to byla jedna osoba i wiekszosc forumowiczow tej metoduy nie potwierdzial bo u innych nie bylo trzeba nic na kompie robic

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56671-przep%C5%82ywomierz-dobry-czy-nie/#findComment-460089
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności