Gość Kacper Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Przewód masowy jest chyba pod rozrusznikiem - dostęp raczej z kanału. Może ktoś podpowie z użytkowników takiej Astry dokładniej. Z masowym akumulatora raczej nie powinieneś mieć problemów, aby prześledzić gdzie jest przykręcony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56672-r%C3%B3%C5%BCnica-napi%C4%99%C4%87-alternator-aku/page/2/#findComment-460788 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zwkrz Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) Panowie, jeszcze nie wiem jak się dostać to tej masy aby ją przeczyścić bo .......... chyba padł mi sterownik pompy wtryskowej, przestał odpalać, kręci, kręci i ...By to szlag trafił. Jutro muszę wyjąć ten sterownik i go obejrzeć. Jak sie uporam z nim to zabiorę sie za tą masę. A tak się fajnie jeździło tą Astrą P.S jak wyjąć tą wtyczkę ze sterownika z tyłu silnika ? pozdrawiam wszystkich Edytowane 27 Października 2012 przez hadzii123   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56672-r%C3%B3%C5%BCnica-napi%C4%99%C4%87-alternator-aku/page/2/#findComment-461193 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zwkrz Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 (edytowane) Witam, Temat mój powrócił. Wykluczyłem powoli wszystko co mi podpowiadaliście. Wyszło na to, że poprowadziłem nowy, gruby podwójnie zaizolowany kabel prądowy z altka do aku oraz "-" z silnika do aku. Napięcie ładowania skoczyło z 13,89V na 14,1V. Myślę że to już chyba wystarczy. Jedno mnie martwi, jak napisałem dopadła mnie choroba sterownika pompy wtryskowej. Dzieki forum wykręciłem go, rozebrałem i naprawiłem "zimny" lut. Działa Ale jest jedno "ale". Przy tym lepszym już ładowaniu czasami mignie mi kontrolka ładowania a dzieje się to przy nieznacznym falowaniu obrotów ( pomiędzy 9000 a 9500 obr/min ) . Pasek klinowy nowy. Co podejrzewać, rolkę napinacza ? czy też ten mój lutowany sterownik ? pozdrawiam, zwkrz Edytowane 17 Listopada 2012 przez hadzii123   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56672-r%C3%B3%C5%BCnica-napi%C4%99%C4%87-alternator-aku/page/2/#findComment-463909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Co podejrzewać, Do sprawdzenia mostek prostowniczy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56672-r%C3%B3%C5%BCnica-napi%C4%99%C4%87-alternator-aku/page/2/#findComment-463960 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Przewód masowy jest chyba pod rozrusznikiem - dostęp raczej z kanału. Tak pod rozrusznikiem,kanał byłby wskazany. Masa wychodzi z wiązki pod górną śrubę rozrusznika,tak jest przynajmniej w x16szr i Y17DT.(więc penie AG tak ma)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56672-r%C3%B3%C5%BCnica-napi%C4%99%C4%87-alternator-aku/page/2/#findComment-464045 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zwkrz Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 (edytowane) Tak pod rozrusznikiem,kanał byłby wskazany. Masa wychodzi z wiązki pod górną śrubę rozrusznika,tak jest przynajmniej w x16szr i Y17DT.(więc penie AG tak ma) Tak, widziałem go i czyściłem zacisk. Zdecydowałem się jednak na nowy gruby przewód masowy z obudowy silnika do "-" aku. Oprócz tego tak samo z prądowym. Bowiem w moim przypadku tak było o wiele szybciej. Ale martwi mnie to nieduże falowanie obrotów ale tylko czasami. Mam od was odpowiedź, że to mostek prostowniczy. Wymieniałem także pasek klinowy ale bez napinacza. Edytowane 18 Listopada 2012 przez zwkrz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56672-r%C3%B3%C5%BCnica-napi%C4%99%C4%87-alternator-aku/page/2/#findComment-464055 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Mam od was odpowiedź, że to mostek Raczej mało prawdopodobne. Prędzej gdzieś jakaś wtyczka gorzej łączy, ale to już loteria i zgadywanka.Na uruchomionym silniku "pomolestuj" wszystkie wtyki i kable łącznie z tymi do stacyjki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56672-r%C3%B3%C5%BCnica-napi%C4%99%C4%87-alternator-aku/page/2/#findComment-464089 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.