Gość SoJeR Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 (edytowane) Witam Na wstępie napisze gdzie znaleźć centralkę wielkości paczki fajek(bo wiele osób ma z tym problem i ja z resztą też miałem...) Demontujemy prawy słupek od strony pasażera, odłączamy komputer, plastikowy uchwyt komputera unosimy ku górze(wysuwamy go) Zostaje nam osłona tekturowa którą odchylamy i tam znajduje się poszukiwany sterownik. Odkręcamy dwie śrubki (nasadka 7mm) i wyciągamy. Na moim zdjęciu akurat jej nie ma bo już ją miałem wyjętą A to mój sterownik Parę miesięcy temu dołożyłem alarm do mojej CB , a że ma on sterowanie centralnym to postanowiłem podłączyć go do centralki. We wtyczce sterownika centralnego zamka szukamy dwóch kabli (dodam że sterownik w oplu ma sterowanie GND) BRĄZOWO-BIAŁY (IMPULS OTWARCIA) BRĄZOWO-CZERWONY (IMPULS ZAMKNIĘCIA) Swój alarm umieściłem od strony kierowcy i pociągnąłem kabel dwużyłowy od centralki alarmu pod deską, aż do prawego słupka od strony pasażera do sterownika centralnego. Zmusi to was do wyjęcia radia. To ten złoty. Oczywiście kabel po całości zabezpieczamy opaskami żeby nie spadł i nie stworzył zagrożenia. Kable łączymy, a połączenia lutujemy i izolujemy (bądź przed połączeniem kabli zakładamy osłony termokurczliwe). Ja stosuje to ostatnie. Na kostki elektryczne u mnie nie patrzcie bo mam to do testu i nie mam dostępu na razie do garażu. Nie muszę dodawać co po pewnym czasie dzieje się z takimi kablami połączonymi kostką...) Montujemy wszystko w odwrotnej kolejności i to cała filozofia. Wszystko robisz na własną odpowiedzialność nie biorę odpowiedzialności za błędy popełnione przy pracy z układem elektrycznym. Edytowane 24 Października 2012 przez SoJeR   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56716-corsa-b-oryginalny-centralny-zamek-dok%C5%82adany-alarm/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi