Gość slawek7 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Po raz kolejny, moze ktos mi to potrafi wytłumaczyć. Teoretyvcznie i wg wszelkich opisów na forum aby bez komutera odczytać błędy nalezy w gnieżdzie diagnostycznym które ma 16 pinów zewrzec pin 6 i 5. Lecz patrząc na wszelkie dostępne schematy z ECU nie wychodzi nic co by szło do nr 6 złacza diagnostycznego. Nawet opis złacz A i B ECU nie wskazuje na obecność czegokolwiek, co umozliwiałoby odczyt błedów. Jak sie pytałem o schematy instalacji do każdy kieruje mnie do tych samych, a właśnie mam wrażenie że one są niekompletne. Wydawało mi się że samochód ma parę lat i ktos doszedł do tego jak to jest w koncu połaczone. Czego ja nie dostrzegam? Druga sprawa. Jest sobie główny przekaźnik zasilania, który podaje +12V na grzanie sondy lambda, na silniczek EGR, na zawór pochłaniacza par paliwa. Pytanie, kiedy załacza się ten przekaźnik? Czy jak przekręcam stacyjke, czy jak silnik pracuje? Dlaczego pytam? Otórz podłaczając woltomierz do tych styków pojawia sie owszem napięcie 12V lecz jak juz dołączam próbówke na 12 (mała żaróweczka) to jakims cudem nie chce świecić. Nie próowałem na silniku pracującym tylko po włączeniu zapłonu. Jakies olśninie dla mnie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56736-piny-ecu-w-realu-i-wg-schamatu-g%C5%82%C3%B3wny-przeka%C5%BAnik-kiedy-sie-w%C5%82acza/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rogervin Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Motronic M 1.5.5 nie generuje kodów błyskowych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56736-piny-ecu-w-realu-i-wg-schamatu-g%C5%82%C3%B3wny-przeka%C5%BAnik-kiedy-sie-w%C5%82acza/#findComment-461023 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek7 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 W takim razie wszystko się zgadza. Ciekawe w takim razie do czego podpięty jest pin 6 złącza diagnostycznego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56736-piny-ecu-w-realu-i-wg-schamatu-g%C5%82%C3%B3wny-przeka%C5%BAnik-kiedy-sie-w%C5%82acza/#findComment-461067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 a masz pin 6 w gniezdzie wogole ?? bo to ze nie da rady odczytac w tym silniku na zworke pisano juz setki razy na forum wiec to juz powinno podpowiedziec ze PIN6 albo nie wystepuje w gniezdzie albo jest bo jest niektore corsy maja mozliwosc odczytu na zworke wiec czesc instalacji moze byc taka sama dopiero instalacja do ECU jest inna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56736-piny-ecu-w-realu-i-wg-schamatu-g%C5%82%C3%B3wny-przeka%C5%BAnik-kiedy-sie-w%C5%82acza/#findComment-461071 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek7 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Pin nr 6 mam i to mnie zmyliło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56736-piny-ecu-w-realu-i-wg-schamatu-g%C5%82%C3%B3wny-przeka%C5%BAnik-kiedy-sie-w%C5%82acza/#findComment-461078 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.