Gość Bobi123 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Witam, silnik kopci niesamowicie, ale raczej białym dymem a nie niebieskim. Oleju chla tyle co benzyny Właśnie sprawdziłem sprężanie na cylindrach i generalnie jest tak: 1. Na pierwszych trzech 0,7 na czwartym 0,6 Mpa czyli dużo za mało. 2. Po zalaniu cylindrów olejem powtórne badanie wykazało zwiększenie ciśnienie do 0,8 MPa. Jak myślicie, moim zdaniem oznacza to że leżą uszczelniacze zaworów, a same pierścionki jednak jeszcze trzymają bo zwiekszenie ciśnienia po zalaniu olejem było raczej symboliczne. Chętnie poznam opinię biegłych. Pozdrawiam Bobi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56996-astra-f-spr%C4%99%C5%BCanie-wymienia%C4%87-pier%C5%9Bcienie-czy-nie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Uszczelniacze zaworowe nie są odpowiedzialne za kompresję, ta bardziej zależna jest od stanu przylgni/gniazd w przypadku niewielkich różnic podczas badania. 1. Czego byś nie wycudował to głowica jest do zdjęcia, a po tej czynności obadasz cylindry choć przy takich wartościach dół może wymagać interwencji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56996-astra-f-spr%C4%99%C5%BCanie-wymienia%C4%87-pier%C5%9Bcienie-czy-nie/#findComment-462895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.