Gość kogut78 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Witam.Jak się zaczęło robic chłodniej i wilgotniej na dworzu,zaczęła mi marudzić moja viki.Szarpie na wolnych obrotach,nie równo chodzi,a podczas przyspieszania odwala zajace i strzela .Najczęściej dzieje się to na benzynie,a o dziwo na gazie jest ok.Chociaż jak przestała cały dzień na deszczu to i na gazie przyświrowała.Podmieniłem na stara cewkę(uszkodzona)ale lepiej się zachowywała niz nowa.Czyżby cewka padła ,czy szukać gdzies indziej przyczyn takiej sytuacji?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57070-wilgotno-w-powietrzu-i-jest-problem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 moim zdaniem to kable WN, przeprowadz ekseryment. Odpal auto wez butelke po plynie do myscia szyb z ta psikawka:) wlej wody, i psikaj na kable WN jak silnik zacznie kulec to znalazles...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57070-wilgotno-w-powietrzu-i-jest-problem/#findComment-462622 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 nie napisales czy ta nowa cewka to jakis zamiennik czy oryginal dodatkowo kable jak kolega wyzej napisal jesli dawno nie zmieniane to wymienic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57070-wilgotno-w-powietrzu-i-jest-problem/#findComment-462656 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kogut78 Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Cewka założona w maju 2012 Delfi.Tylko jakie przewody do wymiany jezeli cewka jest razem z fajkami?Jutro pojadę na podmianke cewki z innego auta,w razie czego bede reklamował.Narazie wymieniłem filtr paliwa,tylko mam dylemat bo poprzednik chyba go odwrotnie zamontował,a zobaczyc który gdzie przewód idzie jest problem.Ale założyłem,go na zasadzie włączenia zapłonu i sprawdzenia z którego wężyka paliwo ucieka.No i chyba strzałką w kieruku wypływu.Stary filtr miał już słabą przepustowość.Ale po założeniu nowego żadnych efektów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57070-wilgotno-w-powietrzu-i-jest-problem/#findComment-462741 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 (edytowane) kolego, filtr paliwa montowany na przewodzie paliwowym...strzalka w strone silnika, strzalka na filtrze pokazuje w ktora strone plynie paliwo czyli zbiornik ---> silnik. Jesli tam jest cewka w postaci listwy(wiem o co chodzi) to moze poprostu swiece nie domagaja...chyba ze jest problem z przewodami, lub sama kostka-zlaczem doprowadzajacym prad do cewki. Edytowane 7 Listopada 2012 przez wolf80   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57070-wilgotno-w-powietrzu-i-jest-problem/#findComment-462763 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 albo to delfi to jakis szajs   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57070-wilgotno-w-powietrzu-i-jest-problem/#findComment-462772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kogut78 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Tak jak mówiłem,zrobiłem podmiane cewki,ale problem pozostał.Pojechałem na kompa ,ale żadnych błedów nie wykazał,tylko podczas dodawania gazu czas wtrysku,a później zapłonu benzyny jest lekko opóźniony,( na gazie jest ok).Więc może faktycznie swiece poleciały(teraz mam ngk v23,ale jutro zmienie na oryginały te w niebieskim pudełku podobno najlepsze do łopla),albo pompa paliwowa umiera po odwrotnym założeniu filtra przez poprzednika,diabli wiedza jak długo tak jeździł.A moja głupota że tego wczesniej nie zrobiłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57070-wilgotno-w-powietrzu-i-jest-problem/#findComment-462865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kogut78 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Wracając do tematu,usterka na 90 % nie pochodzi od osprzętu silnika.Robiłem podmianki wszystkiego.Ale zauważyłem ,że jak pojeździ dłużej na benzynie to wszystko sie normuje,az do momentu jazdy na gazie.Więc może gaz rozwala mape wtryku wachy?Tyle że nie każdy gazownik wie co z tym zrobić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57070-wilgotno-w-powietrzu-i-jest-problem/#findComment-465770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kogut78 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 No i zwycięstwo.Po długich tygodniach nierównej walki z w/w dolegliwosciami,wreszcie sukces.Po wszystkich metodach prób i błędow(łącznie z sondami),okazało sie, że jednak gazownia była ,źle ustawiona, tyle, ze nie każdy gazownik to wyczaił.Ale w końcu znalazłem fachowca co sobie z tym poradził i wszystko działa tak jak trzeba.Nie wnikam co zrobił,ale jest ok.Jakby co to polecam, tego gostka,wie na czym rzecz polega.(Tychy, Fitelberga koło pogotowia miejscowi będą wiedzieć gdzie to,naprawde warto.Acha-nie jest to reklama.)Pozdrawiam Radek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57070-wilgotno-w-powietrzu-i-jest-problem/#findComment-470093 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.