Gość kozi86 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Witam wszystkich Forumowiczów. Mimo, iż posiadam Corsę pozwoliłem sobie na założenie tematu w tym dziale, ponieważ częściej silnik ISUZU był montowany w Astrze. Problem polega na tym, że podczas jazdy z prędkością ponad 120 km/h zapala się kontrolka z kluczem. Silnikiem w tym momencie lekko szarpnie, ale poza tym nic się nie dzieje. Po zgaszeniu auta i ponownym rozruchu kontrolka znika. Pali się jedynie wtedy, gdy auto jest zgaszone i włączę zapłon. Metodą gaz - hamulec zczytałem błędy i pojawił się kod 1125. Na brytyjskich stronach wyczytałem, że jest to: P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Voltage High C-020 P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Voltage Low C-020 P1125 Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description) B-023 P1125 Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description) B-023 czyli jest to zwiększenie ciśnienia zaworu elektromagnetycznego, wysokie/niskie napięcie. Chciałbym zapytać, o który zawór chodzi i co dalej robić? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57259-kod-1125-17-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Używaj wyszukiwarki http://www.google.pl/cse?cx=partner-pub-9700144528837817%3A4pg0z23d124&ie=ISO-8859-2&q=P1125&sa=Szukaj+w+Opel24&siteurl=forum.opel24.com%2Ftopic%2F57259-kod-1125-17-DTI%2F&ref=forum.opel24.com%2F&ss=#gsc.tab=0&gsc.q=P1125&gsc.page=1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57259-kod-1125-17-dti/#findComment-463714 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.