Skocz do zawartości

kod 1125 17 DTI


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczów.

Mimo, iż posiadam Corsę pozwoliłem sobie na założenie tematu w tym dziale, ponieważ częściej silnik ISUZU był montowany w Astrze.

Problem polega na tym, że podczas jazdy z prędkością ponad 120 km/h zapala się kontrolka z kluczem. Silnikiem w tym momencie lekko szarpnie, ale poza tym nic się nie dzieje. Po zgaszeniu auta i ponownym rozruchu kontrolka znika. Pali się jedynie wtedy, gdy auto jest zgaszone i włączę zapłon. Metodą gaz - hamulec zczytałem błędy i pojawił się kod 1125. Na brytyjskich stronach wyczytałem, że jest to:

P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Voltage High C-020

P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Voltage Low C-020

P1125 Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description) B-023

P1125 Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description) B-023

czyli jest to zwiększenie ciśnienia zaworu elektromagnetycznego, wysokie/niskie napięcie. Chciałbym zapytać, o który zawór chodzi i co dalej robić? Z góry dziękuję za pomoc.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57259-kod-1125-17-dti/
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności