Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

a to mnie już kilka osób zrobiło w balona pytając się o cenę i czy kąty się ustawia bo za każdym razem mówili ze kąty w astrze f nie da rady ustawić kątów z przodu nawet nie ma takiej możliwości

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57364-skkrecona-kierownica/page/2/#findComment-464300
Udostępnij na innych stronach

mi kiedys wmawiali ze sie belki nie ustawia

a ma regulacje na srubach mocujacych wahacze

tylko ze malo komu sie chce tym bawic

a pozniej jedziesz za takim autem i widzisz ze bokiem ciagnie

bo belka z tylu krzywo a przod ustawiony byle jak

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57364-skkrecona-kierownica/page/2/#findComment-464369
Udostępnij na innych stronach

no wiec tak byłem dziś na warsztacie i wymieniłem ten amortyzator co mi walił poszło ale musiałem grzać śrubę ponieważ była tak zapieczona ze nie chciała pójść. co do skręconej kierownicy pobawiłem się troszkę przy drążkach kierowniczych i ustawiłem kierownice na wproś po tym pojechał żeby mi sprawdzili czy jest wszystko oki i okazało się ze nie będzie potrzebna żadna regulacja czyli zaoszczędzone jakieś 100zł a co do tych śrub rzymskich nie ruszałem ich nie miałem już siły się mocować się z tymi śrubami po zabawie z tylnymi amortyzatorami

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57364-skkrecona-kierownica/page/2/#findComment-464404
Udostępnij na innych stronach

dokładnie udało mi się to ustawić za 3-cim razem na oko jak to się mówi a technika wygląda tak ustawiamy kierownice na wprost wybijamy drążek który chcemy ustawić ale pozostawiamy go jeszcze w kolumnie przykładamy koło i patrzymy na bieżnik i nadkole czy mniej więcej stoi prosto jeżeli koło jest wychylone na zewnątrz to wykręcamy drążek o x obrotów w zależności jak mocno koło jest wychylone, to tez się dotyczy jeżeli koło wchodzi nam do środka wtedy wkręcamy drążek robimy to metoda prób i błędów ja podchodziłem do tego trzy razy ale się udało oczywiście ustawiamy tak na dwóch kołach po czym skręcamy wszystko robimy jakieś 2-3 km zatrzymujemy się i ustawiamy kierownice na wprost i sprawdzamy ustawienie (położenie kuł) oto cała technika :) nie zawsze się udaje ale czasami trafia się miałem już wiele aut i tak za każdym razem postępowałem co któryś raz się udaje ale nie zawsze

 

Ps. mam nadzieje ze nic nie pomyliłem z tym wkręcaniem i wykręcaniem bo to inaczej wygląda jak jest sie przy samochodzie i wiemy co mamy zrobić a inaczej się to opisuje :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57364-skkrecona-kierownica/page/2/#findComment-464792
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności