Gość jacob12 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 witam mam od niedawna opla corse b z 99r na wyższych przy rozgrzanym silniku obrotach powyzej 3 tys przestaje ciagnac zapala sie check engine. Komputer pokazal O2 sensor. Sonda lambda wymieniona na nowa takze nowe swiece i filtr powietrza czy moze wie ktos co to moze jeszcze byc? Jazda jest troche denerwujaca nie mozna wyprzedzac bo traci "moc" dodam jeszcze ze to silnik 1.2 16V 65KM   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57719-na-rozgrzanym-silniku-przy-wy%C5%BCszych-obrotach-check-engine/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Wpinał się ktoś kiepskim komputerkiem!, stara Sonda lambda była sprawna! nie potrzebny koszt nowej!, do sprawdzenia a raczej do wymiany masz Przepływomierz powietrza! można spróbować go delikatnie przeczyścić ale trzeba przy tym bardzo uważać! jeśli czyszczenie nie pomoże jedynie wymiana i to musi być oryginał boscha ewentualnie wysokiej klasy odpowiednik Magneti Marelli Edytowane 6 Grudnia 2012 przez Kacper zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57719-na-rozgrzanym-silniku-przy-wy%C5%BCszych-obrotach-check-engine/#findComment-466226 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacob12 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 A czy mozliwe jest w takim badz razie ze przy walnietym przeplywomierzu powietrza tylko te objawy utrata ciagu i kontrolka check engine pojawia sie tylko powyżej 2 lub 3tys. obrotow jest to calkowita utrata ciagu do mometu az popuszcze gaz na moment kontrolka gasnie i autko zaczyna jechac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57719-na-rozgrzanym-silniku-przy-wy%C5%BCszych-obrotach-check-engine/#findComment-466273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Oczywiście! Masz taki sam motor jak ja czyli X12XE! depnij go na 2,3,4 biegu powyżej 3 tys! co będzie? zapali się kontrolka silnika "check engine" i auto straci moc! jak to mówisz straci ciąg!, pod górkę musisz zredukować na niższy bieg? tak? sonda lambda nie ma tu nic do spadku mocy! jedynie nie potrzebnie straciłeś kasę na zakup nowej sondy! ktoś ci sie wpinał kompem! co to było? czasem nie jakieś uniwersalny tester do zczytywania kodów? Edytowane 6 Grudnia 2012 przez Kacper zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57719-na-rozgrzanym-silniku-przy-wy%C5%BCszych-obrotach-check-engine/#findComment-466324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacob12 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Dokladnie jakis uniwersalny czytnik kodow, czyli wychodzi na to ze lepiej takie akcje sobie darowac. Dzieki za wskazowki wymienie przeplywomierz i dam znac jaki rezultat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57719-na-rozgrzanym-silniku-przy-wy%C5%BCszych-obrotach-check-engine/#findComment-466334 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) Tylko nie kupuj czasem jakiegoś tańszego zamiennika!! bo stracisz kasę a auto nię będzie chodzić jak powinno! Albo Oryginalny Bosch zgodny zgodny z numerem ewentualnie wysokiej jakości odpowiednik Magneti Mareli Edytowane 6 Grudnia 2012 przez marti82   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57719-na-rozgrzanym-silniku-przy-wy%C5%BCszych-obrotach-check-engine/#findComment-466386 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacob12 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Witam dzisiaj wymieniłem przeplywomiez na nowy bosch ątko ściga aż miło dziekuje martiemu82 za porady temat uwazam za zamkniety.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57719-na-rozgrzanym-silniku-przy-wy%C5%BCszych-obrotach-check-engine/#findComment-466554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XWindowsMen Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Podepnę się pod temat bo problem podobny i nie wiem czy rozwiązanie również. Jak pomykam po mieście wszystko raczej jest OK. Na przelotówkach 80-100 km/h... nie narzekam. Wyjadę tylko z miasta, prędkości ciut większe - i mam pomarańczową kontrolkę "check engine". Czasami się zapali 1, 2 razy na 20 sec. na trasie... czasami 5, 6 razy? Tutaj również padł przepływomierz? Można to jakoś w domku wyczyścić domowymi sposobami, żeby od razu kasy w błoto nie pakować? Ewe. można z tym jeździć? Jak długo? Jakie są konsekwencje/problemy? Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57719-na-rozgrzanym-silniku-przy-wy%C5%BCszych-obrotach-check-engine/#findComment-466785 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Jedź na komputer , który wykryje bład i wtedy usuniesz usterkę , a bedzie to albo egr , albo przepływomierz albo czujnik wału korbowego . Bez diagnostyki , wymieniając wg własnego widzimisie wpakujesz sie tylko w koszty .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57719-na-rozgrzanym-silniku-przy-wy%C5%BCszych-obrotach-check-engine/#findComment-466788 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.