Skocz do zawartości

na rozgrzanym silniku przy wyższych obrotach check engine


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam od niedawna opla corse b z 99r na wyższych przy rozgrzanym silniku obrotach powyzej 3 tys przestaje ciagnac zapala sie check engine. Komputer pokazal O2 sensor. Sonda lambda wymieniona na nowa takze nowe swiece i filtr powietrza czy moze wie ktos co to moze jeszcze byc? Jazda jest troche denerwujaca nie mozna wyprzedzac bo traci "moc" dodam jeszcze ze to silnik 1.2 16V 65KM

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57719-na-rozgrzanym-silniku-przy-wy%C5%BCszych-obrotach-check-engine/
Udostępnij na innych stronach

Wpinał się ktoś kiepskim komputerkiem!, stara Sonda lambda była sprawna! nie potrzebny koszt nowej!, do sprawdzenia a raczej do wymiany masz Przepływomierz powietrza! można spróbować go delikatnie przeczyścić ale trzeba przy tym bardzo uważać! jeśli czyszczenie nie pomoże jedynie wymiana i to musi być oryginał boscha ewentualnie wysokiej klasy odpowiednik Magneti Marelli

Edytowane przez Kacper
zbędny cytat

 

A czy mozliwe jest w takim badz razie ze przy walnietym przeplywomierzu powietrza tylko te objawy utrata ciagu i kontrolka check engine pojawia sie tylko powyżej 2 lub 3tys. obrotow jest to calkowita utrata ciagu do mometu az popuszcze gaz na moment kontrolka gasnie i autko zaczyna jechac

 

Oczywiście! Masz taki sam motor jak ja czyli X12XE! depnij go na 2,3,4 biegu powyżej 3 tys! co będzie? zapali się kontrolka silnika "check engine" i auto straci moc! jak to mówisz straci ciąg!, pod górkę musisz zredukować na niższy bieg? tak? sonda lambda nie ma tu nic do spadku mocy! jedynie nie potrzebnie straciłeś kasę na zakup nowej sondy! ktoś ci sie wpinał kompem! co to było? czasem nie jakieś uniwersalny tester do zczytywania kodów?

Edytowane przez Kacper
zbędny cytat

 

Dokladnie jakis uniwersalny czytnik kodow, czyli wychodzi na to ze lepiej takie akcje sobie darowac. Dzieki za wskazowki wymienie przeplywomierz i dam znac jaki rezultat.

 

Tylko nie kupuj czasem jakiegoś tańszego zamiennika!! bo stracisz kasę a auto nię będzie chodzić jak powinno!

Albo Oryginalny Bosch zgodny zgodny z numerem ewentualnie wysokiej jakości odpowiednik Magneti Mareli

Edytowane przez marti82

 

Witam dzisiaj wymieniłem przeplywomiez na nowy bosch ątko ściga aż miło dziekuje martiemu82 za porady temat uwazam za zamkniety.

 

Gość XWindowsMen

Podepnę się pod temat bo problem podobny i nie wiem czy rozwiązanie również. Jak pomykam po mieście wszystko raczej jest OK. Na przelotówkach 80-100 km/h... nie narzekam. Wyjadę tylko z miasta, prędkości ciut większe - i mam pomarańczową kontrolkę "check engine". Czasami się zapali 1, 2 razy na 20 sec. na trasie... czasami 5, 6 razy? Tutaj również padł przepływomierz? Można to jakoś w domku wyczyścić domowymi sposobami, żeby od razu kasy w błoto nie pakować? Ewe. można z tym jeździć? Jak długo? Jakie są konsekwencje/problemy?

 

Pozdrawiam.

 

Jedź na komputer , który wykryje bład i wtedy usuniesz usterkę , a bedzie to albo egr , albo przepływomierz albo czujnik wału korbowego .

Bez diagnostyki , wymieniając wg własnego widzimisie wpakujesz sie tylko w koszty .

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności