Gość rooco Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Witam ,od jakiegos tygodnia jestem posiadaczem Asterki f 1.4i8v co mnie zaszokowalo to spalanie tego malego silniczka 12l na 100km ,po glepszych ogledzinach silnika wszystko ok ,po sprawdzeniu bledow z kompa wyskoczyl blad nr 15 -czujnik temperatury cieczy chladzacej zbyt wysokie napiecie.Po poszukiwaniach na forum podobnych przypadkow znalazlem kilka tematow o podobnych problemach ale z tego co wyczytalem to sa powieszchowne np zmienic sonde labade ,termostat itp a najlepiej silnik ,nie doczytalem sie czy ktos wygral z zmiejszeniem spalania wrecz odwrotnie wszystko po wymianie a co chleje pb to chleje i czy ten czujnik temperatury cieczy tak drastycznie wplywa na okrutne wrecz kosmiczne spalanie tego ogromnego silnika. Jesli ktos jest co naprawde wygral z takim silniczkiem to prosze o pomoc ,czy jak zmienie ten czujnik temperatury cieczy to wszystko bedzie ok czy wszystkie czujniki sonde labada termostat itp od razu wymienic?co pewnie bedzie kosztem zakupu drugiego silnika :zdziwko:/> Edytowane 9 Grudnia 2012 przez rooco   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57814-czujnik-temperatury-cieczy-chlodzacej/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 1.sonda lambda a nie lambada 2.czujnik temperatury dajacy sygnal na ECU jesli daje zly odczyt powoduje zwiekszone spalanie nie myl go z czujnikiem dajacym sygnal na zegary bo to calkiem inny czujnik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57814-czujnik-temperatury-cieczy-chlodzacej/#findComment-466818 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 teraz znowu te same pytanie , jak mierzyłeś spalanie ? bo jak robisz krótkie odcinki (przy tych minusowych temperaturach co teraz są) , to i spali 10 litrów. a temperatura silnika jaka jest ? zobacz czy koła swobodnie się obracają, czy ręczny nie trzyma. ( może w tym tkwi problem ) a jak będziesz zmieniał sondę "lambade" to puść sobie muzykę, i rób ruchy w rytmie lambady :lol:/>   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57814-czujnik-temperatury-cieczy-chlodzacej/#findComment-466826 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rooco Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 (edytowane) teraz znowu te same pytanie , jak mierzyłeś spalanie ? bo jak robisz krótkie odcinki (przy tych minusowych temperaturach co teraz są) , to i spali 10 litrów. a temperatura silnika jaka jest ? zobacz czy koła swobodnie się obracają, czy ręczny nie trzyma. ( może w tym tkwi problem ) a jak będziesz zmieniał sondę "lambade" to puść sobie muzykę, i rób ruchy w rytmie lambady :lol:/>/>/> :lol:/> ha ha dobre sam sie usmialem z siebie :lol:/> ale nic chyba tanczenie labady tu nic nie da :lol:/> ,jesli chodzi o sprawdzenie tego co kolega nadmienil to zostalo sprawdzone, mialem rezerwe i wskaznik paliwa na samym dole zalalem za 100zl 140 km i w baku sucho ta sama pozycja wskaznika na samym dole i palaca sie lampka rezerwy zdebialem nawet sprawdzalem czy nie mam gdzies wyciekow ale nic nie znalazlem potem wlalem za 30zl i staralem sie na maxa jezdzic ekonomicznie to udalo mi sie zrobic 40km na 5,5litra benzyny,to mnie dziwi ze silniczek nie kopci pracuje bardzo ladnie odpala na dotyk i sie nawet zwija jak na 1.4 a tak chleje Edytowane 9 Grudnia 2012 przez rooco   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57814-czujnik-temperatury-cieczy-chlodzacej/#findComment-466838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 to masz lampkę rezerwy :wesoly:/>? to Ameryka panie :wesoly:/> ja np., nie mam. to jest ten silnik 1.4 mpi czyli 82 konie, czy dokładany na obrotomierz ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57814-czujnik-temperatury-cieczy-chlodzacej/#findComment-466842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Podłącz się pod komputer obadaj dokładnie bloki pomiarowe i będziesz miał pewność co do lambdy, czujnika temp czy innych elementów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57814-czujnik-temperatury-cieczy-chlodzacej/#findComment-466860 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.