Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 W starej przepływce pękła i wypadła jedna z dwóch blaszek które są przylutowane w środku. Natomiast w tej podróbce nie ma tych blaszek tylko jest zwykły rezystor i jakiś niezidentyfikowany element.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5816-problemy-z-przep%C5%82ywomierzem/page/2/#findComment-306825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Zamieszczam foto jak wygląda przepływomierz w środku dla ciekawskich Na zdjęciu są 2 BOSCHa i jeden EPS   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5816-problemy-z-przep%C5%82ywomierzem/page/2/#findComment-306820 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Czy po takim rozebraniu przeplywki da sie ją jeszcze zlozyc, zeby dziala tak jak przed rozebraniem? Jak sie w ogole dostac do tego ukladu. Zdrapac silikon? Ja tam na zdiecju nie widze kolorowych kabelkow, zeby podac tak jak chcial kolega kox w zwiazku z mozliwym brakiem masy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5816-problemy-z-przep%C5%82ywomierzem/page/2/#findComment-306746 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kox. Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Moja uwaga dotyczy wyłącznie silnika X18XE1, chodzi o taki przepływomierz i nie trzeba go rozbierać, mase podpina sie na kabelku od wtyczki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5816-problemy-z-przep%C5%82ywomierzem/page/2/#findComment-306640 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 kolego dudnej radziłbym nie rozbierać przepływki która jest sprawna. Ja rozłupałem z ciekawości Bardzo łatwo coś uszkodzić w środku. Części elektroniczne są zalane w jakimś żelu, poza tym są tam druciki cieniutkie jak włos, jak przerwiesz to raczej pod lupą nawet nie naprawisz raczej mikroskop Nie wiem jak można regenerować przepływomierze Nie wiem też co tam się zużywa. Przepływomierze BOSCHa i nie tylko to dla mnie totalna porażka że tak szybko padają   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5816-problemy-z-przep%C5%82ywomierzem/page/2/#findComment-306636 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 U mnie w środku przepływki, tam gdzie przepływa powiertrze pękły takie dwie "blaszki". Zaczęło się od tego że przy jeżdzie z dużą prędkością po kilku minutach zapalał sie check i gasł po zmniejszeniu prędkosci. Póżniej przy rozpędzaniu auto szarpało, a na końcu zgasło całkiem. Mechanik odłączył wtyczke przepływki i samochód zapalił normalnie tylko ppaliła sie kontrolka. Dzisiał założyłem używaną oryginalną i jest super. Moja rada: nie kupujcie podróbek i zamienników przepływomierzy. Lepiej używany oryginał niż nowa podróbka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5816-problemy-z-przep%C5%82ywomierzem/page/2/#findComment-306585 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.