Gość djrobson87 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witam Walczę z szarpaniem w swoim aucie od 2 miesięcy wymieniłem świece przewody cewkę i silniczek krokowy od lpg bo okazało się że również silniczek był do wymiany byłem zadowolony przez dzień dwa po wymianie auto jeździło normalnie i znów się zaczeło te szarpanie ....dodam że przed założeniem nowego silniczka krokowego auto jeździło na instalacji lpg pierwszej generacji i nic się nie działo postanowiłem wrócić na lpg drugiej generacji ze względu na wysokie spalanie nie pomogła dwukrotna regulacja auto paliło 11.6 w trasie... czy szarpanie może powodować uszkodzona sonda lambda ? Prawdę mówiąc nie zauważyłem wyższego spalania ale były mrozy więc tak naprawdę jeszcze tak dokładnie nie wiem ile auto pali ale jestem pewny że wina leży w osprzęcie który nie bierze pracuje na lpg pierwszej generacji ...do tego jestem w kropce ponieważ padło gniazdo i nie mogą się połączyć ze sterownikiem lpg dodam że sterownik lpg był rok temu wymieniany reduktor był w tym samym czasie regenerowany sterownik lpg jaki mam w aucie to bingo s4 Auto którego dotyczy ta sprawa to Astra F 1.6 75 km Proszę o pomoc bo już nie wiem co mam robić auto odwiedziło kilka serwisów lpg i nic jak szarpało na lpg drugiej generacji tak szarpie nadal   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58283-znowu-dziwnie-szarpie-pomocy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djkrzyzak Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 witaj kolegom u mnie szarpanie było spowodowane zabrudzonym filtrem powietrza na początku tez myślałem ze to świece i kable ale po wymianie filtra powietrza jak ręką doją   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58283-znowu-dziwnie-szarpie-pomocy/#findComment-469406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djrobson87 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 sprawdzę ale nie przejechałem jeszcze 10 tys na filtrze a nie ganiam po polach itp:) więc chyba raczej to nie jest filtr powietrza po za tym na najprostszej instalacji lpg czyli na samej śróbie chodzi ok:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58283-znowu-dziwnie-szarpie-pomocy/#findComment-469408 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djrobson87 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 A czy szarpanie moze byc spowodowane uszkodzeniem sondy lambda bo to musi byc cos co nie pracuje przy lpg pierwszej generacji bo na pierwszej generacji chodzi ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58283-znowu-dziwnie-szarpie-pomocy/#findComment-469425 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konrad23 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Gdyby byla uszkodzona sonda to powinna ci sie kontrolka check engine zapalic. Ale dla pewnosci powinienes sprawdzic sonde na oscyloskopie i silnik musi sie zagrzac do 90 stopni sprawdz jeszcze podpiecie od gazu do aparatu zaplonowego bo mozliwe ze jest tam na kablach zwarcie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58283-znowu-dziwnie-szarpie-pomocy/#findComment-470316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konrad23 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 A czy szarpanie moze byc spowodowane uszkodzeniem sondy lambda bo to musi byc cos co nie pracuje przy lpg pierwszej generacji bo na pierwszej generacji chodzi ok i szarpanie moze byc rowniez spowodowane uszkodzeniem sondy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58283-znowu-dziwnie-szarpie-pomocy/#findComment-470327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Nie koniecznie kontrolka się zapali(w astrze f w astrze g zapali się) .Jężeli zatrzyma się w zakresie pracy tzn od 0do 1 V to kontrolka nie bedzie swiecić Sonde można sprawdzic zwyklym miernikiem po rozgrzaniu jak kolega wyżej pisał.Jeżeli do druga generacja to bym sprawdził kabel do potemcjomertu przepustnicy.Emulator w drugiej generacji zczytuje sygnał i z sondy i z czujnika potencjometru przepustnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58283-znowu-dziwnie-szarpie-pomocy/#findComment-470357 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konrad23 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Cisnienie sprezania w cylindrach do sprawdzenie. Moze byc przedmuch na przylgniach zaworowych stad moga byc te szarpania i duze spalanie. Ja bym jeszcze dla swietego spokoju sprawdzil czy rozrzad nie przeskoczyl   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58283-znowu-dziwnie-szarpie-pomocy/#findComment-470374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konrad23 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgadzam sie z kolega nie zawsze musi zapalic sie check. I bardziej pewny byl bym sprawdzajac sonde na oscyloskopie niz robiac to miernikiem, miernik nie zawsze dobrze pokaze zmiany napiecia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58283-znowu-dziwnie-szarpie-pomocy/#findComment-470375 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Miernik to niestety "zastępstwo"jeżeli nie ma się oscyloskopu.W pęłni się zgadzam że dokładne badanie można dokonać oscyloskopem.Miernik pokaze pobieznie czy sonda działa.U Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58283-znowu-dziwnie-szarpie-pomocy/#findComment-470385 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.