Gość opelaster85 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 mam asterke II kombi i mam nast problem:Gdy wlaczam tylna wycieraczke to zaczyna wycierac i w pewnym momencie sie zatrzymuje i jak jeszcze raz wylacze i wlacze tylna wycieraczke to dopiero wtedy dojezdza do konca.Dzieje sie tak i w jedna i w druga strone jak wycieraczka chodzi.Nieraz zatrzymuje sie na srodku a nieraz tuz przy samym koncu obrotu..Jaka moze byc tego przyczyna?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5861-problem-z-tylna-wycieraczkakombi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekiewa Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 prawdopodobnie albo nie łączy w kostce, albo na ślizgu od dobiegu wycieraczki w silniczku. bardziej stawiam na to drugie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5861-problem-z-tylna-wycieraczkakombi/#findComment-306909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedi Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 miałem ten sam problemik i kturegoś razu jak miałem wolą chwilę wyjełem cały mechanizm ,po całkowitym go rozebraniu okazało się że zaczoł się zacierac mechanizm w środku i po całkowitym go rozebraniu i ponownym złożeniu z nasmarowaniem iest git drugi rok żeby to sprawdzić ,zdejmij osłonę klapy tylniej , włącz wycieraczkę i potrzytrzymaj rękę na cilniczku i zaopserwujesz czy silniczek się grzeje czy nie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5861-problem-z-tylna-wycieraczkakombi/#findComment-306273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Miałem tak samo... wystarczyło odkręcić wycieraczke i nalac do silniczka WD-40, może być też płyn hamulcowy, poniewaz jak rzadko sie używa tylnej wycieraczki to korozuje ośka od silniczka i silniczek nie ma siły...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5861-problem-z-tylna-wycieraczkakombi/#findComment-302700 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opelaster85 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Mam nadzieje ze to tylko ta przyczyna.Rozbiore w najblizszym czasie i zobacze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5861-problem-z-tylna-wycieraczkakombi/#findComment-302698 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 mam asterke II kombi i mam nast problem:Gdy wlaczam tylna wycieraczke to zaczyna wycierac i w pewnym momencie sie zatrzymuje i jak jeszcze raz wylacze i wlacze tylna wycieraczke to dopiero wtedy dojezdza do konca.Dzieje sie tak i w jedna i w druga strone jak wycieraczka chodzi.Nieraz zatrzymuje sie na srodku a nieraz tuz przy samym koncu obrotu..Jaka moze byc tego przyczyna? Poniewaz mialem ten sam problem obstawiam pekniety/przetarty fioletowo czarny kabelek (czujnik powrotu) w przelotce pomiedzy nadwoziem a klapa bagaznika. Po zdjecu gumy z lewej strony poszukaj w wiazce fioletowo czarnego kabla. Trzeba go zlutowac (zacisnac). Pamietaj aby przedtem ustawic wycieraczke w odpowiedniej pozycji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5861-problem-z-tylna-wycieraczkakombi/#findComment-302034 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiciua Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Witam Mam identyczny problem, więc podepnę się tutaj. Precyzując dokładnie: na jeden cykl pracy (=w lewo i prawo) silniczek włącza się około 3 razy. W czasie włączania i wyłączania słychać cyknięcie przekaźnika. Silniczek wycieraczek i styki w nim wyglądają na sprawne. Gdy silniczek się zatrzymał w nieodpowiednim miejscu, wyłączyłem zapłon, wyjąłem silniczek, pomierzyłem omomierzem styki i wszystko było ok a mimo tego silniczke się zatrzymał. Dioda, która znajduje się we wtyczce silniczka, również jest sprawna i w kierunku przewodzenia ma 462ohm, ale może jest odwrotnie włożona (niedawno kupiłem to auto i nie wiem, czy ktoś już wcześniej przy nim nie grzebał). W każdym razie dioda przewodzi w kierunku od kabli do silniczka. Kable na łączeniu pomiędzy klapą a nadwoziem nie są uszkodzone. Sam silniczek obraca się bez żadnych oporów. Czy gdzieś po drodze pomiędzy silniczkiem a przekaźnikiem kable są gdzieś jeszcze łączone? Czy jest jeszcze jakieś dodatkowe urządzenie sterujące pracą wycieraczek? [ Dodano: Pon Sty 21, 2008 21:03 ] może jednak ktoś coś wie na ten temat? [ Dodano: Czw Sty 31, 2008 22:22 ] Problem został zlokalizowany i rozwiązany: przetarty okazał się fioletowo-czarny kabelek na łączeniu klapy bagażnika i nadwozia. Na pierwszy rzut oka był ok, ale wewnątrz izolacji był pęknięty i po mocniejszym pociągnięciu się zerwał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5861-problem-z-tylna-wycieraczkakombi/#findComment-292105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.