Gość v6clio Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 opel signum 2007 rok 3.0 v6 diesel fabryczne ogrzewanie postojowe eberspacher hydronic D5WS, mam problem z nim (wydaje mi sie ze nie dziala:( na zimnym silniku proby programowania wlaczania go np na godz 5.30 7.45 niewazne koncza sie fiaskiem urzadzenie zalacza sie pochodzi jakies 10 max sek pobuczy nie za glosno i sie wylacza przy rozgrzanym silniku (funkcja dogrzewania kabiny) gdy zalaczam je pracuje tzn grzeje cieplem z silnika gdy sie silnik wychlodzi urzadzenie dmucha juz zimnym powietrzem i koniec podejmowalem proby zczytania bledu poprzez op-com kts bez komunikacji nie widzi urzadzenia nagrzewajacego i nie da sie zczytac nic dzis sprobuje jeszcze polaczyc przez tech2 ale czuje ze nie znajde przyczyny... (wiem,wiem moze ktos napisze ASO ale to jest ostatecznosc ceny jakie spiewaja przyczyniaja sie do palpitacji serca za podlaczenie sie do auta 280zl??!zart jakis... ktos moze wie o co chodzi co jest za problem i dlaczego nie dziala jakies podpowiedzi za kazda bede wdzieczny Wam dzieki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58678-eberspacher-hydronic-d5ws-problem-opel-signum/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość promalko Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Czesc, U mnie urzadzenie przestalo sie wlaczac po wycieczce na pobocze ( sarenka...), bylo to spowodowane odkreceniem sie pompki dajacej paliwo zamontowanej przy zbiorniku. Po dokreceniu ok. U mnie jest tak ze ustawic podgrzewacz mozna tylko gdy klima dziala w trybie auto, zakladam ze poczytales w instrukcji. Jak wlaczasz zimny silnik i wysiadziesz z auta to po krotkim czasie powinienes slyszec tykanie dochodzace z okolicy baku (u mnie po prawej stronie) wiec tak mozna sprawdzic czy pompka dziala ( wycieku rozumiem brak?). Chwile pozniej samochod pusci troche dymku i powinno dzialac. Jezeli piecyk ma paliwo to problem raczej lezy w zaplonie. Zapal zimny samochod gdzies gdzie jest cicho i zobacz co sie bedzie dzialo, czy pomka pracuje, czy jest dymek z urzadzenia (wydech jest posrodku grodzi odzielajacej kabine od silnika). Po sprawdzeniu tych rzeczy pozostaje rozebrania piecyka. Z ciekawosci w lato pytalem o to w salonie Opla Mibo w Osztynie - nie serwisuja, jest to urzadzenie dodatkowe, bla bla, skoplikowane, Panie i w ogole..... . Ciekawe. W Olsztynie jest inna firma zajmujaca sie mokrym Eberem, Janczar - tam powiedzieli ze padaja sterowniki w urzadzeniu bo od strony mechanicznej jest proste urzadzenie i rzadko nawala. Ok. 180 PLN za sprawdzenie dzialania, wiecej za rozbieranie. Pozdrawiam Wojtek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58678-eberspacher-hydronic-d5ws-problem-opel-signum/#findComment-475180 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moskit122 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Nie wiem jak to wygląda w nowych "osobowych" konstrukcjach ale perwsze to sprawdził bym czystaść sitka i działanie świecy płomieniowej w ogrzewaniu jeśli ogrzewanie działa na tej samej zasadzie jak w ciężarówkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58678-eberspacher-hydronic-d5ws-problem-opel-signum/#findComment-475266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość promalko Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Witam,, Zabrudzeniu ulega czesto sitko i to jest czesto przyczyna dymienia. Swiece sa wieczne i zadko padaja. Brudne sitko moze tez powodowac zle ukierunkowanie plomienia w komorze na jedna strone scianki i jej nawet wypaczenie. Jezeli pomka zewnetrzna dziala to problem lezy w piecyku. Nie wiem gdzie on sie znajduje w Twojej wersji silnikowej (u mnie jest na grodzi przed pasazerem w komorze silnika). Pozostaje wyjecie i sprawdzenie sterownika, przy okazji wymiana sitka i uszczelek - tak zrobi dobry warsztat znajacy sie na rzeczy. Schodki sa gdy padl sterownik bo jest drogi, nowy od polskiego przedstawiciela to ok 1800 PLN. Czesto trzeba nastepnie podjechac do ASO bo oni musza przy nowym sterowniku odprawic swoje czary. W 1.9 CDTI umiejscowienie piecyka generuje dodatkowo koszty w robociznie przy jego demontazu/montazu - trudny dostep, bardzo. Gadzet ogolnie fajny ale moze byc klopotliwy. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58678-eberspacher-hydronic-d5ws-problem-opel-signum/#findComment-498835 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.