Gość dzialko04 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) Witam. Mam dziwny problem z Astrą H. Otóż dzisiaj w samochodzie podczas jazdy zaświeciły się kontrolii ABS i ESP. Oprócz tego pod domem doszła kontrolka emisji spalin. Szwankowalo ogrzewanie tylnej szyby (wyłączało się) i przerywał wentylator, aż przestał działać. Wieczorem chciałem odpalić samochód, niestety nie udało się. Podczas pierwszej próby niby coś tam próbował, ale potem brak jakiegokolwiek ładowania, przez moment po próbie odpalenia slychać tylko jakieś dziwne buczenie pod maską/za deską. Czy możliwe że to alternator? Jutro mam zamiar oddać samochód na warsztat. Czy próbówać rano odpalić samochód na kable? Czy odpali a jeśli tak to czy jest szansa że przejedzie niecały kilometr? (odl. do warsztatu). Chodzi mi o to czy mogę coś przez to jeszcze bardziej uszkodzić? czy może lepiej przekazać mechanikom kluczyki i niech oni spróbują? Proszę o pomoc i opinie :)/>/> Pozdrawiam EDIT: dodam, że pomimo że samochód sprawia wrażenie jakby akumulator nie ciągnął, włącza się radio. Po wejściu w test mode odczytałem napięcie ładowania. Niestety nic nie rozumiem bo jest w normie! 11,7 V. Przy próbie odpalenia 10,3. Silnik wydaje dwa rozruchy i pada. Edytowane 21 Stycznia 2013 przez dzialko04   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58817-astra-h-17-cdti-nie-odpala-dziwne-objawy-alternator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmarcinicramm Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jeśli padł alternator a akumulator rozładowany to po odpaleniu na kable raczej nie dojedzie do warsztatu, zgaśnie po odłączeniu kabli. Lepiej naładować akumulator i wtedy jechać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58817-astra-h-17-cdti-nie-odpala-dziwne-objawy-alternator/#findComment-472487 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Trochę niskie to napięcie (11,7V). Dolicz jeszcze jego pojemność po tym jak go zasiarczyłeś rozładowywując. Weź aku do domu na noc, małym prądem go potraktuj. Jak mi padł alternator w ubiegłym roku, to przy takiej temp. jak dziś zrobiłem bez ładowania 35km (do warsztatu). Oczywiście na własne ryzyko. Niskie napięcie też nie jest dobre dla naszej elektroniki. Do tego dochodzi jeszcze bezpieczeństwo podróży. Efekt zapalących się kontrolek normalny objaw padniętego regulatora w alternatorze. Zastanawia mnie to buczenie...zakładam, że sprawdziłeś jakość klem na aku?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58817-astra-h-17-cdti-nie-odpala-dziwne-objawy-alternator/#findComment-472490 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) Poczytaj: http://forum.opel24....__1#entry471937 Edytowane 21 Stycznia 2013 przez popencjusz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58817-astra-h-17-cdti-nie-odpala-dziwne-objawy-alternator/#findComment-472491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.