Gość rabar Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 (edytowane) Witam Panowie juz załamuje ręce,OPEL ASTRA 1.4 Hetchbeck 95r. Astra chodzila sprawnie nie bylo z nia zadnych problemow. Napisze tylko ze kupilem ja 2 i pol roku do tylu i poci sie silnik, leje sie z pod uszczelki nie duzo ale zawsze. Samochod od jakiegos miesiaca przy dodaniu gazu dławił sie przez sekunde i szedl dalej. ostatanio jednak nie moglem go odpalic rano krecil wszystkim akumulator super ale nie chcial zaskoczyc, musialem pompowac pedalem gazu i dopiero zaskoczyl. pamiwa w baku mialem ok 20 litrow wymienilem swiece i filtr paliwa, dolalem troche denaturatu, przez 3 dni odpalal bez problemow, dzisiaj przy skrecaniu zaczeło go dusic i zgasł, musialem znowu dlugo krecic i pompowac pedałem gazu zeby zaskoczyl. I teraz tak sie dzieje przy kazdym ostrzejszym zakrecie. Panowie jestem slaby jesli chodzi o mechanike, ale szybko sie ucze i nie boje sie pobrudzic. Jesli ktosmial podobny problem i moze mi pomoc to prosze o w miare prosty opis. Samochod to moje narzedzie pracy bez samochodu nie mam pieniedzy bez pieniedzy nie moge go naprawic i tak w koło. Pozdrawiam Edytowane 23 Stycznia 2013 przez rabar   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58874-ciezko-odpala-ga%C5%9Bnie-na-zakretach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diegi Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Sprawdź czy nie masz żadnych wgięć w zbiorniku,prześledzenie przewodów paliwowych od zbiornika do silnika czy nie ma żadnych zagięć,jeśli nie to próba dostania się do pompy paliwowej i posprawdzanie kabli od tego ustrojstwa prosta rzecz znajdziesz na pewno opis na forum bądź w googlach pisz co i jak!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58874-ciezko-odpala-ga%C5%9Bnie-na-zakretach/#findComment-472818 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diegi Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 co do uszczelki to ten typ tak ma ale jest skuteczna metoda, cieniutka (naprawdę cieniutka) warstwa silikonu wysokotemperaturowego pod uszczelkę,następnie kładziesz uszczelkę i na to znowu warstewka silikonu,tylko staraj się żeby nie usmarować nic wkoło i oczywiście co najważniejsze żeby nic nie wpadło do środka!!! powinno załatwić sprawę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58874-ciezko-odpala-ga%C5%9Bnie-na-zakretach/#findComment-472822 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rabar Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 co do uszczelki to ten typ tak ma ;)/> ale jest skuteczna metoda, cieniutka (naprawdę cieniutka) warstwa silikonu wysokotemperaturowego pod uszczelkę,następnie kładziesz uszczelkę i na to znowu warstewka silikonu,tylko staraj się żeby nie usmarować nic wkoło i oczywiście co najważniejsze żeby nic nie wpadło do środka!!! powinno załatwić sprawę. Jutro sprawdze pompe sprobuje ja wyciagnac i zobaczyc jak sitko czy nie zabrudzone itd. Co do uszczelki to z wymina niby nie problem z tym ze teraz chce sie skupic na zalatwieniu problemu odpalania i gasniecia na zakretach. Bo gdybym mial kase to bym wymienil wszystko od swiec, czujnik halla sonde lambda silniczek krokowy czujnik temperatury pome idt , ale nie mam kasy i dobrze by bylo zebym znalazl usterke i wymienil to co jest zepsute. Dzieki Panowie za odpowiedzi. jakby sie cos nasunelo to piszcie dalej. Ja opisze jesli cos sie zmieni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58874-ciezko-odpala-ga%C5%9Bnie-na-zakretach/#findComment-472838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.