Gość fratekpol Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Witam wszystkich. Od pewnego czasu borykam się z problemem elektrozaworu turbiny, pojawia się znana kontrolka z kluczykiem i autko traci moc, wyciągam wtedy elektrozawór, czyszczę go i jest na jakiś czas spokuj. Zauważyłem również, że nie mam ogrzewania tylniej szyby więc szybciutko sprawdziłem bezpieczniki, przekaźniki były ok, ale jak dotknąłem multitimeru to ogrzewanie zadziałało. Wczoraj zgasło mi podświetlenie deski rozdzielczej, podobny schemat( bezpieczniki itp.)jak ruszyłem multitimerem oświetlenie się pojawiło. Dzisiaj rano jadąc zapaliła mi się znana kontrolka z kluczykiem reszta działała bez zarzutu( chodzi mi o oświetlenie deski i podgrzewanie tylniej szyby), zjechałem na pobocze i zgasiłem światła i wtym samym czasie zgasła kontrolka z kluczykiem, dodam,żę autko cały czas miało włączony silnik. CHciałem zapalić światła i jechać dalej, i znowu brak oświetlenia zegarówa,lecz światła drogowe są. Zatem mam pytanie czy multitimer ma jakiś związek z elektrozaworem turbiny? Przy pojawianiu się konrtolki z kluczykiem występuje błąd zawysokiego napięcia na tym elektrozaworze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58882-multitimer-i-zaw%C3%B3r-turbiny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.