Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam szanownych kolegów. Mam problem z moim autkiem, a mianowicie: Jadę sobie swoim Opelkiem Astra G 1.7 DTI 2000r, silnik pracuje okej. Po przejechaniu kilku kilometrów zapala się kontrolka check engine lub nie, a silnik zaczyna chodzić jak stary diesel, jakby nie palił na wszystkie cylindry.Zdaża się też, że po odpaleniu odrazu są te objawy, znikające po zapaleniu się żółtej kontrolki wiadomo jakiej. Nie wiem co jest raz tak raz tak!! poprawiłem w tytule/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Prawdopodobnie to efekt tego, że silnik przechodzi w tryb pracy awaryjnej po zapaleniu checka, sam błędów jak w benzynie nie odczytasz, jedyne rozsądne wyjście to podpięcie pod kompa i będzie wszystko jasne, przynajmniej powinno byc....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/#findComment-306581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Prawdopodobnie tryb serwisowy. U kumpla w golfie takie objawy były jak padła sonda lambda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/#findComment-306579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Za chwil parę Opelek będzie podłączony pod komputer. Jak będe coś wiedział to opisze, może komuś się na przyszłość przyda. Trzymajcie kciuki aby nie była poważna awaria. [ Dodano: Wto Lis 06, 2007 16:37 ] Witam. Odczyt komputera wskazł na błędy : (opiszę swoimi słowami bo kodów nie pamiętam) 1. błąd z czujnika położenia wału korbowego (wymieniany był 5 miesięcy temu) 2. błąd działania świec żarowych 3. błąd wtryskiwaczy Co dalej robić ??!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/#findComment-306576 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 1. O czujniku już było na forum nieraz trafi się taki co działa krótko i trzeba zmienić znowu 2. Świece żarowe trzeba sprawdzić i wadliwą wymienić koszt jednej to około 70-80 zł prosta czynność przy tej okazji popatrz na końcówki świec jak nie są ponadpalane to wtryski są ok 3. Z wtryskami to nie mam pojęcia ale może to być woda w układzie paliwowym albo zapchany filtr paliwa , może jeszcze padać sterownik od pompy wtryskowej bo raczej z pompą nikt na forum nie miał problemu naprawa ok 300-400pln   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/#findComment-306415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 witam mam to samo czujnik (EPS) wymienilem jakis miesiac temu i znowu to samo P335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A" gdy odlacze czujnik auto zachowuje sie tak samo jak z nim czyli odpala i kontrolka check enigne (nieraz klekotanie) zastanawiam sie teraz czy nie kupic oryginalu uzywanego pytanie czy to aby napewno wina czujnika?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/#findComment-305847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 Musiałby podpiąć samochód pod prawdziwego techa i na żywo zobaczyć co mu jest może komp pada albo soft od nowa trzeba wgrać gdzieś czytałem że po jakimś czasie zawartość pamięci eprom może ulec uszkodzeniu i trzeba sterowniki wgrać na nowo a może tylko kabelek jakiś nie styka od tej czujki ciężka sprawa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/#findComment-305759 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 wyciagnalem ten czujnik (EPS) zmierzylem i nic nie pokazuje a powinno byc od 800-1000om czyli czujnik sie znowu spier....., bede reklamowal   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/#findComment-305662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Panowie mam takie same objawy. Czy mógłby ktoś opisać gdzie znajduje się ten czujnik. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/#findComment-302351 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 oto lokalizacja czujnika występuje tu jako element B34 tu klik Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/#findComment-302072 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.