Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Witam ponownie. Hmmm, od czego tu zacząć? Według rad jakie tu znalazłem zacząłem od czyszczenia zaworu EGR ( okrutnie zalepiony http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif ). Następnie kupiłem oryginalny czujnik położenia wału korbowego (320 zł w ASO). Z wymianą nie było problemu. Samochodzik zaczął pracować jak ta lala. Ale.................? był mulasty.I co?, przepływomierz do wymiany. Jedyne 500 zł za BOSH i Opelek idzie jak strzała. Tak więc Panowie i Panie drogi w utrzymaniu ten sprzęt. Jeżeli ktoś będzie potrzebował pomocy, piszcie. Na dzień dzisiejszy przejechane 3 tys kilometrów i jest w porządku. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/page/2/#findComment-288621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 ). Następnie kupiłem oryginalny czujnik położenia wału korbowego (320 zł w ASO) To czujnik był w tym przypadku zbędny http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif A należało czytać czujnik gdy jest zwalony to świruje obrotomierz raz spada wskazówka raz skacze. I do tego pokazuje błąd na kompie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Bo to jest czujnik elektroniczny !! Mierzący stosunek obrotów wału.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5897-opel-astra-g-17-dti-dziwna-praca-silnika/page/2/#findComment-288560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.