Skocz do zawartości

Astra II 2.0 16v Check sie zapala, auto traci moc. Błąd 0351


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczow. Mam pytanie a w zasadzie problem. Mam astre II 98 rok silnik 2.0 16v X20XEV. problem polega na tym ze zapala mi sie podczas jazdy kontrolka silnika ta z piorunem i wtedy auto traci moc. czasami po przygazowaniu przechodzi a czasami trzeba zgasic samochod i potem zapalic i jest ok. Auto ma inst gazowa IV generacji. Zaznaczam ze na benzynie i na gazie to samo. Moj gazownik podlaczyl mi swoj prowizoryczny komputer i wyskoczylo ze uszkodzone jest: Czujnik wałka rozrządu i komputer benzyny-czujnik cewki. zastanawia mnie jakie objawy daje uszkodzony czujnik walka rozrzadu bo myslalem ze jak sie uszkodzi to auto nie jedzie i tyle a nie raz jedzie raz nie. No i co to jest ta druga usterka. Licze na odpowiedzi i pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5936-astra-ii-20-16v-check-sie-zapala-auto-traci-moc-b%C5%82%C4%85d-0351/
Udostępnij na innych stronach

Jedź na porządną diagnostykę i niech Ci sczytają błędy. Auto było zamulone bo najprawdopodobniej po zgłoszeniu błędu przeszło na tryb awaryjny.

Czujnik wałka może po prostu gdzieś kabelek nie łączy i dlatego jest ten błąd.

 

Jutro przeprowadze samodiagnostyke i umieszcze kody usterek na forum o ile dobrze pamietam to trzeba zewrzec piny 5 i 6? a i jeszcze jedno pytanie czy kostka do diagnostyki znajduje sie pod klapka miedzy recznym a lewarkiem? Dzieki.

 

Nie wiem jak jest w Astrze ale a Corsie jest koło bezpieczników z lewej strony pod kierownicą.

 

 

http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html

 

A może skasuj błędy i pojeździj na samej benzynce przez jakiś czas. Bo może to być błąd pochodzący od instalacji gazowej.

 

Jutro przeprowadze samodiagnostyke i umieszcze kody usterek na forum o ile dobrze pamietam to trzeba zewrzec piny 5 i 6? a i jeszcze jedno pytanie czy kostka do diagnostyki znajduje sie pod klapka miedzy recznym a lewarkiem? Dzieki.

Jest tak jak piszesz.

 

Zrobiłem diagnostyke tak jak opisaliscie i wyskoczyl jeden blad 0351 (Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie). Moje pytanie czym to moze byc spowodowane dzieki za pomoc. Pozdraiam.

 

Problem w tym ze nie odcina przy 4.500. Auto zachowuje sie normalnie na benzynie i na gazie ale co kilkanascie minut zapala sie kontrolka check i wtedy traci moc, zaczyna szarpac i przerywac. czasami po przygazowaniu samo przechodzi a czasami trzeba zgasic silnik i po ponownym odpaleniu jest ok.. Diagnostyka pokazala blad 0351. czy to moze byc cewka czy moze modul zaplonowy?

 

[ Dodano: Wto Lis 13, 2007 12:05 ]

nie macie pomysłów na rozwiązanie mojego problemu?:roll:???

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności